25 de agentii si 361 de lucrari inscrise la Ad'Or

Editia Ad'Or din acest an are cei mai multi participanti si cele mai multe lucrari inscrise din ultimii trei ani. 25 de agentii, cu patru mai multe fata de anul trecut, au inscris 361 de lucrari, vineri, 4 mai, fiind ultima zi de inscrieri, potrivit unui comunicat Business Media Group,

Agentiile inscrise la Ad'Or 2007 sunt: ADDV, Bad Cat Production, DDB Bucuresti, GAV | Scholz&Friends, GMP, Graffiti BBDO, Grey Worldwide Romania, Imager, Leo Burnett & Target, Luna Promotions, Mercury Promotions, MRM Partners, Notorious Advertising, Ogilvy&Mather, Papaya Advertising, Proximity, Publicis, Saatchi & Saatchi, Scala JWT, TBWA Merlin, Utopium, wearebasca, Webstyler, Y&R/Team Advertising, Zaga Brand. Si anul acesta lipsesc de pe lista de inscrisi agentiile care contesta festivalul, printre care Headvertising, Gavrila&Asociatii, Cohn&Jansen, Next si Cap.

Sectiunile cu cele mai multe inscrieri sunt: Cel mai bun ad de presa (23), Cel mai bun print in categoria Divertisment (23), Colaterale - Innovative Media (20), iar cele mai multe lucrari au fost inscrise de catre Leo Burnett & Target (95 de lucrari), GMP si Publicis.

Au existat si categorii pentru care nu au existat inscrieri: Cel mai bun spot TV in categoria Autovehicule si accesorii auto ; Cel mai bun spot TV in categoria Electronice si electrocasnice ; Cel mai bun spot TV in categoria Produse de intretinere casnica ; Cel mai bun spot TV in categoria Produse cosmetice si farmaceutice; Cel mai bun spot TV in categoria Autopromovare; Cel mai bun spot TV in categoria Necontractate; Cel mai bun print in categoria Necontractate.

Inscrierile vor fi afisate pe www.ador.ro si vor putea fi comentate liber, pe blogul Ad'Or. In perioada 16-18 mai, lucrarile vor fi expuse pentru publicul larg la World Trade Plaza. Deschiderea oficiala a festivalului Ad'Or 2007 va avea loc pe 15 mai, printr-o conferinta de presa sustinuta de o parte din membrii juriului si reprezentanti ai organizatorilor, urmata de petrecerea de deschidere, in clubul The Office.

In perioada 16-18 mai, la World Trade Center se vor desfasura seminariile Ad'Or, avandu-i ca invitati pe: John Pallant, EMEA Regional Creative Director - Saatchi & Saatchi si Presedinte al juriului Ad'Or; Poul HUSUM, Phase One Area Manager; Mark Carolan, Creative Director - StrawberryFrog si Membru in juriul Ad'Or 2007; Ales Pavlin, International Relations Director - Golden Drum; Eugenio Recuenco, Fotograf; Jurg Aemmer, Creative Director - Euro RSCG Zürich si membru in juriul Ad'Or 2007; Mihai Coliban, Managing Partner ACME Industries. Pentru a putea castiga o invitatie la unul dintre aceste seminarii, membrii comunitatii IQads pot participa la concursul de pe forumul IQads care se va incheia pe 14 mai.

Castigatorii festivalului Ad'Or 2007 vor fi anuntati la Gala ce va avea loc pe 19 mai, la World Trade Plaza. Biletele pot fi rezervate online, pe site-ul festivalului sau trimitand un mail la ador@bmg.ro

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

GMP+WEBSTYLER

In 2018, agentiile GMP Advertising si Webstyler au fuzionat, formand o singura agentie cu servicii intergrate GMP+WEBSTYLER, parte din GMP Group alaturi de GMP PR, Chapter 4 si Point Public Affairs. Cele doua agentii... vezi detalii »

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

Costin Costin
acum 12 ani
I hoped in a stronger participation. Because a lot of art directors and copywriters left the country to work in Western Europe and USA or Canada, because in many agencies the number of juniors is bigger than the number of seniors, because many agencies suffered of so many (new, recent) personnel changes, the number of artworks and their quality might "suffer" too, and the participation might be somehow poor.


Related