Ideologiq semnează campania de comunicare aniversară a MIRAS Steel Holding: 30 de ani de tradiție și inovație. MIRAS devine MIRAS Steel Holding

Ideologiq semnează campania de comunicare aniversară a MIRAS Steel Holding: 30 de ani de tradiție și inovație. MIRAS devine MIRAS Steel Holding

Agenția de comunicare integrată Ideologiq își consolidează parteneriatul cu MIRAS Steel Holding prin dezvoltarea campaniei de comunicare pentru evenimentul aniversar. Acesta a marcat 30 de ani de excelență în industria produselor metalurgice.

Această colaborare reprezintă o nouă etapă într-o relație de succes începută prin reînnoirea designului site-ului MIRAS și continuată cu gestionarea comunicării în social media. Recent, parteneriatul a culminat cu un amplu proiect de rebranding, ce reflectă noua strategie de business a companiei: transformarea din Miras International în Miras Steel Holding. Acum, compania integrează trei divizii specializate, fiecare adresându-se unui segment specific al industriei metalurgice: MIRAS Trade, dedicată comerțului și gestionării stocurilor de produse metalurgice, MIRAS Works, care se ocupă cu producția de oțel beton fasonat și confecții metalice, și MIRAS Build, care furnizează soluții pentru sectorul rezidențial.

Evenimentul, desfășurat sub tema „Tare ca Fierul, Iute ca Oțelul. 30 de ani de PUTERE și VIZIUNE”, a fost coordonat și implementat de Kinetiq, divizia de evenimente a agenției Ideologiq. Conceptul propus de echipa de creație a agenției a subliniat perfect esența valorilor MIRAS: rezistența, flexibilitatea și viziunea îndrăzneață care definesc compania încă din 1995.

„Conceptul creat de echipa noastră concentrează ideea de celebrare, surprinzănd totodată continuitatea, tradiția și moștenirea unui brand de familie. Ne-am propus să creăm o conexiune emoțională profundă, care să reflecte valorile MIRAS și să aducă un plus de emoție și sensibilitate într-un domeniu adesea perceput ca fiind rece și neatractiv. Iată că și în industria metalurgică se poate comunica altfel – cu empatie, pentru că, până la urmă, este vorba despre oameni, experiențe memorabile, evoluție și viață.”, a declarat Sorina Pentilescu, director de creație al Ideologiq.

Tema „Tare ca Fierul, Iute ca Oțelul” a fost mai mult decât o simplă temă de eveniment – a fost un manifest al evoluției MIRAS, celebrând soliditatea și agilitatea companiei într-un sector extrem de competitiv.

Ideologiq este o agenție de comunicare integrată, cu o experiență vastă în dezvoltarea de strategii și proiecte complexe, incluzând rebranding, campanii de comunicare și organizare de evenimente. Parteneriatele de lungă durată cu clienți precum MIRAS reflectă angajamentul agenției pentru excelență și inovație.

MIRAS Holding este un lider pe piața produselor metalurgice, cu o tradiție de 30 de ani în industrie. Noua structură MIRAS Steel Holding subliniază angajamentul companiei pentru agilitate, performanță, inovație și parteneriate sustenabile.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


IDEOLOGIQ

Ideologiq este o agentie de marketing digital si comunicare, cu experienta de peste 15 ani in dezvoltarea de tehnologie si comunicare digitala, in pietele din regiunea SEE-CEE, in special in Romania, Moldova, Grecia,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related