[Refresh creativ] Sorina Pentilescu: Trendul care mă îngrijorează este influencer marketing-ul. Facilităm prin diverse campanii ascensiunea în spațiul public a unor valori discutabile, la care oamenii ajung să se raporteze

[Refresh creativ] Sorina Pentilescu: Trendul care mă îngrijorează este influencer marketing-ul. Facilităm prin diverse campanii ascensiunea în spațiul public a unor valori discutabile, la care oamenii ajung să se raporteze

Sensibilitatea nativă și educarea simțului analitic sunt sursa creativității în cazul Sorinei Pentilescu, Creative Director Ideologiq. Nu-i place să se prezinte ca director de creație, deși are 25 de ani de experiență în domeniu și coordonează echipe multidisciplinare. În marcom și-a putut exploata calitățile la potențialul maxim, iar rolul actual presupune adăugarea unei viziuni creative proiectelor de comunicare, explică ea.

Un director de creație poate avea succes sau nu în funcție de ce caută fiecare agenție: management de echipă, mentorat, leadership creativ etc. Industria a îmbătrânit, iar ocupația de publicitar s-a standardizat și și-a mai pierdut din strălucire, crede Sorina, care adaugă că totuși sunt puțini care fac meseria cum trebuie, iar aceia de obicei nu caută recunoaștere.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related