Un nou jucator pe piata romaneasca de advertising: Clear Channel Outdoor

Clear Channel Outdoor a preluat o parte din actiunile agentiei Klass Advertising, liderul pe piata romaneasca in materie de Banner si Neon advertising, se anunta intr-un comunicat de presa al agentiei.

Piata romaneasca de outdoor, evaluata la 28 milioane euro, este intr-o crestere continua, mai ales dupa intrarea Romaniei in Uniunea Europeana, la 1 ianuarie 2007. Klass se bucura de aceasta crestere, reteaua sa nationala de bannere incluzand locatii premium ale Bucurestiului si ale altor orase mari ale tarii, precum si locatii neon in centrul capitalei.
"La Klass am gasit aceeasi dorinta puternica de a face produse de calitate pentru satisfacerea clientilor, pe care se concentreaza si cultura Clear Channel. Suntem foarte nerabdatori sa contribuim la dezvoltarea pietii romanesti impreuna cu partenerii nostri de la Klass", a declarat Rickard Hedlund, presedinte al retelei Clear Channel pe Europa de Nord-Est.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune

Dictionar



Related