Campania externa de promovare a brandului de tara costa zece milioane de lei

Agentia pentru Strategii Guvernamentale (ASG) are nevoie de zece milioane de lei pentru campania externa de promovare a brandului de tara, insa banii nu au fost alocati la ultima rectificare bugetara din cauza cheltuielilor cauzate de seceta, a declarat, marti, pentru NewsIn seful ASG, Alfred Bulai.

Potrivit lui Bulai, campania de promovare externa a brandului de tara va avea loc mai ales in tari din Uniunea Europeana. Intr-o prima etapa se vor face cercetari privind imaginea Romaniei in tarile tinta, cercetarile fiind urmate de campanii de promovare. ASG a facut cercetari privind imaginea Romaniei doar in Spania si in Germania, in 2006. Campania de promovare externa urmeaza auditului intern care, potrivit sefului ASG, a fost incheiat. "Am facut auditul intern si am elaborat manualul de identitate vizuala, pe care speram sa il trecem prin hotarare de Guvern in septembrie", a spus Bulai.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Sectiune

Dictionar



Related