Sloganul Romaniei, de risul publicitarilor

"Romania - Fabulospirit" este sloganul cu care Ministerul de Externe va lauda tara noastra in UE. Publicitarii desfiinteaza aceasta idee.

Cuvintul care are drept sarcina sa repare imaginea Romaniei in Uniunea Europeana este o alaturare mecanica intre "fabulos" si "spiritual", dupa ce alte idei, precum "mamaliga" sau "sarmale", au fost abandonate. Sloganul a fost creat de Ministerul Afacerilor Externe si firma gav/Scholz&Friends.
Experti de la alte companii de publicitate, consultati de "Cotidianul", au avut destule reprosuri fata de aceasta alegere: e artificial, nu are impact si continua pacatul in care ne-a bagat Ceausescu si anume ca ne credem mai destepti si mai haiosi decit restul lumii. Campania de promovare a sloganului "Romania - Fabulospirit" este estimata la 3 milioane de euro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Related