Tempo si Skol ii rasplatesc pe "Ganditori"

Incepand cu luna august, TEMPO deruleaza o noua campanie pentru brandul Skol.

Sub sloganul "Skol il rasplateste pe cel care gandeste", Skol dezvolta o campanie promotionala de tip "instant win" odata cu reintroducerea pe piata a sticlei speciale de 2,5 L. Conceptul creativ a urmarit o continuare a campaniei "Inca un rand, inca un gand", plecand de la ideea ca "a fi inseamna a gandi", activitate usor de facut alaturi de prieteni si Skol.

Pana pe 31 octombrie, toti cei care vor savura berea Skol vor putea castiga premii instant constand in bani sau doze de bere. Promotia ofera 10 premii a cate 10.000 $, unul dintre ele fiind deja castigat de catre un ganditor din Maramures. Spotul Ganditorii, imagini de la filmare, precum si detalii despre promotie se gasesc pe site-ul www.skolbeer.ro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related