Publicis a lansat noul spot Renault Symbol

Publicis Romania a lansat spot Renault Symbol, denumit "Cricul". Pornind de la insight-ul conform caruia Renault Symbol nu are nevoie de reparatii in service, fiind una dintre cele mai fiabile masini, spotul de 30 de secunde ilustreaza calatoria unui cric care isi doreste sa vada cum arata in realitate un Renault Symbol, se arata intr-un comunicat de presa.

"Ce-mi place la spotul acesta este tocmai expresivitatea cricului. Ne-am speriat putin la filmare, atunci cand cricul a acuzat dureri, dar, pana la urma, s-a descurcat de minune", spune Dan Franculescu, copywriter.

Ideea creativa care a stat la baza spotului, "o masina fara probleme", a fost implementata in cele doua zile de filmare si finalizata in procesul de post-productie care a avut loc in studioul Locomotion din Germania. Coloana sonora a spotului este una inedita, agentia apeland in aceasta privinta la compozitorul Eduard Carcota, se mai arata in comunicat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Sectiune



Related