Piata de publicitate online din Bulgaria va ajunge la noua milioane euro in 2008

Publicitatea online din Bulgaria a inregistrat o rata de crestere anuala de 60%, ajungand anul trecut la sase milioane euro, iar in 2008 se preconizeaza ca aceasta va atinge noua milioane euro, conform studiului companiei locale de internet, Investor.bg, citata de dnevnik.

"In prezent piata de publicitate online valoreaza 3% din totalitatea spoturilor publicitare si se intentioneaza ca aceasta sã aiba o rata de crestere de 10% pentru trimestrul urmator", au spus reprezentantii companiei.

Cei care au investit cel mai mult in reclame pe internet in 2007 sunt operatorii de telecomunicatii precum BTC, Vivatel, Mobiltel, dar si compania din domeniul IT precum HP, banci ca DSK Bank, UBB si First Investment Bank.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related