S-a incheiat a 5-a editie a celui mai cunoscut campionat de baschet din liceele bucurestene, McDonald's Star Game

Cel mai cunoscut campionat bucurestean de baschet dedicat liceenilor a incheiat editia 2005, castigatorul fiind liceul Ion Neculce.
Devenit deja traditie in peisajul liceelor bucurestene, Star Game este un proiect organizat de agentia de BTL Net Marketing, sponsor principal, traditional, fiind compania McDonald's Romania.

Proiectul a fost conceput in anul 2000 de Al Kamara, director general Net Marketing ca un proiect adresat tinerilor, inspirat din MBA-ul american. " Sunt fan MBA si mi-am dorit foarte mult sa reusesc sa organizez ceva similar pentru tinerii din Romania. In America exista "All Star Game" acel meci celebru in care toate vedetele de pe ambele coaste ale Americii se intalnesc si joaca impreuna. De aici m-am inspirat cand am ales numele proiectului - Star Game. Am vrut sa fie un nume simplu, memorabil, care sa poata rezona foarte bine cu numele unui sponsor - vezi McDonald's Star Game." declara Al Kamara, director general Net Marketing.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related