SPM Indoor Division introduce pe piata un nou concept de suport publicitar indoor

Agentia de indoor advertising SPM Indoor Division lanseaza astazi, in cadrul unei petreceri, un nou produs: Digital Frame.

SPM Indoor Division este o companie cu capital 100% romanesc care a luat fiinta in noiembrie 2007 si functioneaza ca operator de indoor advertising in centre comerciale de tip mall, hypermarketuri si cinematografe din toata tara.

Prin intermediul petrecerii din aceasta seara, SPM Indoor Division anunta in mod oficial aparitia noii companii condusa de Razvan Constantinescu si lanseaza in premiera pe piata romaneasca un produs inovativ in domeniul indoor advertising.

"SPM Indoor Division este o echipa care face totul cu pasiune. Iar munca bine facuta trebuie sarbatorita ca atare. De aceea am ales sa ne lansam printr-o petrecere in cadrul careia vom lansa un nou suport digital - Digital Frame: un produs in premiera pe piata romaneasca, ce aduce o multime de beneficii extrem de atractive pentru client. Ne propunem ca in 2008 sa avem o cifra de afaceri de 1.3 milioane Euro si sa devenim reprezentativi in piata de media ca solutia indoor ideala. In prezent lucram cu o retea de 18 centre comerciale de tip mall, precum si o retea extinsa de hipermarketuri din Bucuresti si alte 12 orase din tara", a declarat Razvan Constantinescu, Director General SPM Indoor Division.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune

Dictionar



Related