"Creative rumble" la DRAFTFCB

Interviu cu Marc Modesto, CEO DRAFTFCB Chicago si Jonathan Harries, Worldwide Creative Director DRAFTFCB

Pe cei doi guru din managementul DRAFTFCB i-am intalnit la Sibiu, unde au venit pentru o reuniune internationala a filialelor companiei. Am folosit posibilitatea pentru a-i intreba care sunt schimbarile interne ale agentiei dupa fuziunea dintre Draft si FCB, finalizata anul trecut, si pentru a afla cum percep ei agentia din Romania.

IQads: Cum s-a concretizat fuziunea intre DRAFT si FCB?
Marc Modesto: Pot sa va spun mai multe despre filiala din Chicago, pentru ca sunt CEO-ul filialei de-acolo si detin mai multe informatii despre asta. Fuziunea a fost de foarte bun augur pentru ambele entitati pentru ca vorbim despre doua organizatii complementare, care au decis sa se uneasca. FCB era o agentie mai degraba generalista, iar Draft era mai mult bellow the line, in special servicii in Direct Marketing. Deci, cand cele doua organizatii au decis sa se uneasca, a fost o miscare inteligenta, care urma sa completeze serviciile in care fiecare dintre agentii era specializata initial asa ca, puse impreuna, Draft si FCB au dat zece servicii diferite care sa satisfaca orice nevoie a clientului. In final, cel mai important este faptul ca acum suntem o companie mult mai puternica din punct de vedere financiar, ne-am dublat cifra de afaceri. Cred ca si in celelalte state ale lumii unde Draft si FCB s-au unit lucrurile au stat cam la fel, pentru ca nu ne pasa din ce directie vin ideile, de la care jumatate. Suntem multumiti ca le putem pune in aplicare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Sectiune



Related