Avertismentul presedintelui Channel 4 catre criticii advertisingului traditional

Luke Johnson, Presedintele Channel 4, a avertizat criticii advertisingului traditional ca televizunea inca reprezinta cel mai eficient mijloc de marketing publicitar, mentioneaza publicatia Brand Republic. Declaratia a fost facuta ieri, in cadrul conferintei anuale ISBA (Illinois State Bar Association).

Luke Johnson a avertizat ca exista o "elita intelectuala" in randul oamenilor de advertising, care incearca sa minimalizeze efectele advertisingului prin mijloacele traditionale ale televiziunii, cu scopul de a obtine un efect favorabil intereselor proprii pe piata publicitara. Presedintele Channel 4 a mentionat ca se refera in special la fanii digitalismului, care ignora faptul ca oamenii prefera televiziunea intr-o proportie majoritara, atunci cand vine vorba de publicitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related