FireBrand a initiat faza finala de branding pentru Covalact

FireBrand, o companie romaneasca cu capital american, a anuntat astazi ca procesul de branding al companiei Covalact a intrat in faza finala. In urma cu un an, firma americana de investitii SigmaBleyzer a achizitionat, prin fondul sau de investitii SigmaBleyzer Southeast Europe Fund IV, pachetul majoritar al Covalact. In urma acestei tranzactii, dupa un indelungat proces de analiza, SigmaBleyzer a ales FireBrand pentru stabilirea, coordonarea si implementarea procesului de branding pentru grupul Covalact.

FireBrand a elaborat o noua strategie de brand si o noua identitate pentru Covalact, coordonand in acelasi timp implementarea acestei strategii si selectia numeroaselor agentii implicate, a firmelor de cercetare si a companiilor de design, atat romanesti cat si internationale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Related