AdMarket 2008 radiografiaza publicitatea romaneasca

Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania incepe in luna octombrie AdMarket 2008, cel mai anticipat studiu din industria romaneasca de publicitate.

Fata de editia precedenta, noul studiu aduce o serie de imbunatatiri semnificative: "Dupa luni intregi de munca, am ajuns, cu acordul tuturor agentiilor, la un consens in privinta pozitionarii studiului nostru - pana acum, AdMarket reprezenta un studiu de brand awareness cu numeroase clasamente mai mult sau mai putin detaliate. De acum inainte, insa, AdMarket va reflecta cu acuratete perceptia clientilor asupra industriei, bazandu-se pe o clasificare pe servicii specifice" comenteaza Adrian Tuluca, membru in board-ul UAPR si coordonator al acestui proiect.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related