Pepsi comunica online in spirit ecologic

Pepsi a lansat PepsiEcoChallenge.com si Pepsirecycling.com pentru a se promova ca un brand preocupat de ecologie si dezvoltare durabila, informeaza Brandweek.

Pepsirecycling.com pune la dispozitia utilizatorilor un test prin care isi pot verifica cunostintele in materie de reciclare; in functie de numarul de raspunsuri corecte, fiecare participant acumuleaza puncte ce pot fi utilizate pentru a comanda tricouri realizate din materiale reciclabile sau pentru a intra in cursa castigarii unei masini Smart. Alaturi de acest concurs, site-ul prezinta informatii ecologice si instructiuni de realizare a unor figurine origami ce pot fi obtinute din bax-urile Pepsi de carton.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune


Comentarii

cristina dinulescu
acum 15 ani
Sticlele de Pepsi (toate gamele) nu sunt colectate de distribuitor de la comercianti. In baruri, la terase etc., sticlele Pepsi se arunca la gunoi, pentru ca firma nu le recupereaza.

Am avut o tentativa de a-i contacta sa-i intreb despre strategia lor de reciclare, dar pe site-ul oficial pepsi.ro nu erau date de contact.

Intamplator, am aflu printre consumatorii care prefera Pepsi si nu Coca-Cola, dar chestia asta m-a pus pe ganduri, un pic...

Oare cat de adevarata este responsabilitatea declarata de Pepsi fata de mediu???

Ecologist pasiv.

georgiana giba
acum 15 ani
Un inceput bun ar fi macar sa scrie pe sticla sa reciclezi. Mesajele de genul asta lipsesc de pe toate produsele de fapt. Responsabilitatea sociala... blabla si atat


Branded


Related