Imaginea unui club de wellness

Interviu cu Elena Petre, Sales & Marketing Manager World Class

World Class este un important furnizor de servicii de wellness pe piata din Romania dar si din alte 10 tari europene sau din Orientul Mijlociu. Aceasta retea de sali de fitness de lux a atras cateva vedete din peisajul monden romanesc: Andreea Esca, Luminita Anghel sau membrii trupei Akcent. Cum iese in evidenta un club de wellnes, cum priveste publicul aceste servicii si cum e indicat sa promovezi un astfel de brand, aflam de la Elena Petre, Sales & Marketing Manager World Class.

IQads: World Class este o retea de cluburi de fitness pentru Europa si Orientul Mijlociu. Cat de greu este sa construiesti un brand transnational? Ce presupune adaptarea la specificul cultural al unei tari?
Elena Petre: In cazul nostru nu a fost foarte dificil dupa cum stiti "brandul" reprezinta o promisiune cu valori atasate. Ceea ce garantam noi membrilor este o viata mai sanatoasa si nu cred ca exista om care sa nu isi doreasca acest lucru, indiferent de cultura careia ii apartine.

IQads: Cat de greu a fost sa intrati pe piata din Romania? Care este pozitia voastra pe piata in prezent?
Elena Petre: Primul club World Class a fost deschis in 2000 si pot spune ca lucrurile s-au schimbat foarte mult. Cand am intrat pe piata romaneasca oamenii nu aveau o educatie in ceea ce privste fitness-ul. Interesul insa pentru acest domeniu a crescut in ultimii ani, publicul cere din ce mai multe informatii. Practic, nu exista canale media care sa nu dedice spatiu acestui topic. In prezent suntem singura retea de cluburi din Romania, avand 3 cluburi in Bucuresti si cate unul in Timisoara, Cluj, Constanta. Pentru anul ce urmeaza avem in proiect inca doua cluburi in Bucuresti: My dream Pipera Tunari si In City langa Bucuresti Mall. World Class ofera o gama completa de servicii in ceea ce priveste intretinerea corporala: fitness , piscine, jacuzii, cycling, aerobic, sauna si servicii SPA.

IQads: Cui i se adreseaza serviciile pe care le ofera cluburile Worldclass?
Elena Petre: Stilul de viata pe care il impunem se adreseaza tuturor. Se spune ca diferenta o face lista noastra de preturi, insa trebuie sa ne uitam la valoarea serviciilor si gama variata pe care le oferim si atunci nu putem spune ca abonamentele noastre sunt scumpe.

IQads: Ce este mai important, sa pastrezi clientii vechi sau sa aduci mereu clienti noi?
Elena Petre: Ne dorim sa ajungem la un nivel in care fitness-ul va face parte din viata fiecaruia si atunci nu putem avea success decat daca ne pastram clientii actuali si extindem in acelasi timp reteua de clienti. Astfel, amandoua sunt la fel de importante in misiunea noastra.

IQads: Ce parere aveti despre ofertele promotionale, pachetele speciale sau strategiile de fidelizare a clientilor? Sunt ele eficiente pentru un brand ca World Class?
Elena Petre: Ca si pentru orice alta companie sunt eficiente si pentru noi. Evident ca fiecare membru isi doreste mai mult de la an la an si atunci incercam de fiecare data sa cream un pachet special pentru fiecare membru in parte.

IQads: Va ajuta in conturarea imaginii de brand de lux faptul ca ati atras celebritati in randul clientilor fideli?
Elena Petre: Imaginea ca brand de lux este data de compexitatea serviciilor pe care le oferim si de standardele la care lucram. Intr-adevar, personalitatile ne aduc un plus de expunere si de credibilitate.

IQads: Prin ce mijloace se promoveaza un brand de wellness?
Elena Petre: Pentru a te impune pe o astfel de piata trebuie sa le arati potentialilor membri care sunt beneficiile lor daca sunt membri World Class. De aceea, cea mai buna modalitate de promovare sunt evenimentele si performance-urile pe care le face echipa noastra. Astfel putem oferi o mostra din ce inseamna energia World Class.

IQads: Este eficienta promovarea intr-un mod neconventional? Descrieti experienta ADfel: cum ati ales sa va promovati la festival si ce beneficii au decurs din aceasta abordare?
Elena Petre: World Class inseamna energie, inseamna noi concepte, inseamna partenerul tau pentru o viata sanatoasa. De aceea, acest tip de promovare neconventionala ni se potriveste.Trebuie, evident, sa acorzi o mare atentie asupra mesajul transmis de fiecare data. Ceea ce este riscant intr-o astfel de campanie este ca poti trimite mesaje diferite si atunci publicul este confuz in privinta brandului promovat. In cadrul evenimentului ADfel am incantat publicul cu gratia formelor perfecte. Analizand sloganul nostru "we create shapes" pot spune ca in acea seara mesajul transmis publicului a fost cel corect.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune



Related