WORLD CLASS comunică #BeHealthy, cu o nouă strategie de comunicare și marketing, marca Perceptum

WORLD CLASS comunică #BeHealthy, cu o nouă strategie de comunicare și marketing, marca Perceptum

Începând din acest an, World Class România și-a propus o relansare a strategiei sale de comunicare și PR pentru a transmite cât mai puternic posibil mesajul noii sale misiuni: să încurajeze din ce în ce mai mulți români să devină mai activi mai des pentru a se bucura de un stil de viață sănătos.

Planul de comunicare și promovare propus de Agenția Perceptum a prezentat un mix de concepte interactive bazate pe mesaje autentice, centrate pe comunitate și o poveste de brand îmbogățită de cunoștințele și experiența celor care deja s-au angajat în această nouă misiune marca World Class: antrenori personali, instructori pentru exerciții de fitness de grup, clienți și membri. Această combinație s-a dovedit a fi soluția câștigătoare pentru World Class, care dorea să devină o sursă de inspirație și motivație pentru îmbunătățirea sănătății și stilului de viață al românilor.

Astfel, Perceptum a construit noua strategie în jurul conceptului #BeHealthy, care încă de la începutul acestui an, a fost punctul central al misiunii și viziunii World Class. Evenimentul tradițional de fitness World Class a devenit festivalul #BeHealthy în 2018, unde echipa Perceptum a coordonat implementarea tuturor celor patru ediții din acest an în orașele Cluj, București, Timișoara și Constanța. În plus, agenția a creat noua campanie de promovare online pentru aceste evenimente și a integrat în desfășurarea festivalului o serie de activări experimentale, inclusiv tehnologia VR Rider, o combinație unică de sănătate și fitness, planking, jocuri și realitate virtuală.

Mai mult decât atât, Perceptum a inițiat și dezvoltat campania de promovare pentru această vară, #BeHealthySummer, care include coordonarea conturilor de social media și a paginilor web de campanie, precum și strategia de activare offline în apropierea cluburilor World Class, precum și o campanie internă, #BeHealthyAmbassadors, care vizează expertii din domeniul sănătății și fitness-ului cu scopul de a consolida comunitatea de brand și de a comunica mesajele campaniei prin vocea membrilor echipei World Class care sunt ambasadori World Class ai sănătății și fitness-ului.

"World Class dorește să inspire și să influențeze pozitiv comunitățile din ce în ce mai mari la nivel național pentru a fi mai activi mai des pentru un stil de viață sănătos. Agenția Perceptum este noul nostru partener de comunicare și PR care a integrat forța necesară în noul nostru slogan și a propus o abordare diversă și inovatoare, menită să consolideze o comunitate entuziastă în jurul conceptului #BeHealthy. #BeHealth îndeamnă la acțiune pentru un stil de viață sănătos, având o abordare holistică prin integrarea în rutina zilnică a conceptului de sănătate și calitate a vieții. World Class și-a asumat rolul de a educa, inspira și influența românii să adopte un stil de viață sănătos prin deschiderea unor noi centre în zonele urbane, dezvoltând programe de antrenament originale și accesibile și educând în sălile din toată țara prin intermediul experților săi în sănătate și fitness.", a declarat Kent Orrgren (CEO al World Class România).

 

În noua viziune de comunicare #BeHealthy, World Class își dorea, de asemenea, să creeze un film de promovare cu un puternic mesaj call-to-action care să înglobeze noua strategie de poziționare World Class: mai mult decât o rețea de fitness, o comunitate de oameni care doresc ca un stil de viață sănătos să devină prioritatea lor zilnică și să-i inspire pe alții să adopte același concept. Videoclipul promoțional a fost conceput și dezvoltat de Agenția Perceptum și a fost lansat recent online și pe rețeaua World Class.

Conceptul de comunicare și promovare World Class s-a bazat pe o cunoaștere profundă a dinamicii pieței de sănătate și fitness din România și mai mult decât atât: a fost necesară o înțelegere reală a comunității create în jurul acestui brand, deoarece serviciile World Class sunt dedicate comunității și reflectă nevoile comunității. Mișcarea #BeHealthy continuă cu campania de toamnă World Class și cea de-a cincea ediție a Festivalului #BeHealthy care va avea loc în septembrie la București.

Echipă de proiect:

World Class România: Lavinia Dinculescu (Marketing Manager), Simona Iordache (Advertising Sales Manager), Sabina Trandafir (Marketing Executive), Anca Ene (Junior Marketing Executive), Iulian Toma (Graphic Designer), Julio Papi (Product Manager), Peter Ambjorn (General Group Fitness Manager), Horatiu Dumitrescu (Personal Training Manager) , Florin Ionescu (Personal Training Manager).

Perceptum: Corina Musat (Account Manager), Mihaela Lungu (Project Manager), Viorel Gheorghiu, Ioana Pîrvan (Art Director), Luana Mureșan (Senior Copywriter), Adrian Dragan (Creative Director), Madalina Drumea (Junior Social Media Executive).

PANDA: Madalina CIOBANU Account Director | Panda Squad, Bogdan IONESCU, Account Director | Echipa Panda.

#BeHealthy este noul slogan al World Class România, care înglobează toate eforturile companiei pentru a implica cât mai mulți români să trăiască mai bine prin sport, sănătate și fitness. Este o acțiune colectivă pentru a genera o mai mare conștientizare cu privire la importanța activității fizice în menținerea sănătății în viața noastră de zi cu zi.

#BeHealth îndeamnă la acțiune pentru un stil de viață sănătos, având o abordare holistică prin integrarea în rutina zilnică a conceptului de sănătate și calitate a vieții. World Class și-a asumat rolul de a educa, inspira și influența românii să adopte un stil de viață sănătos prin deschiderea unor noi centre în zonele urbane, dezvoltând programe de antrenament originale și accesibile și educând în sălile din toată țara prin intermediul experților săi în sănătate și fitness.

#BeHealthy înseamnă, de asemenea, parteneriate cu cele mai importante evenimente sportive publice din țară, cum ar fi: Bucharest Marathon, The Color Run, Crosul Bucharest 10K & FAMILY RUN sau Bucharest Half Marathon. Mesajul #BeHealthy este transmis mai departe și prin intermediul evenimentului anual World Class #BeHealthy Festival care are loc în marile orașe din România și prin deschiderea unor centre noi World Class în zonele aglomerate, pentru a veni în întâmpinarea stilului de viață activ al oamenilor.

World Class crede într-o viață activă și sănătoasă. Tot ce reprezintă și promovează World Class se bazează pe cunoștințele și expertiza solidă în sănătate și fitness. World Class își propune să transforme viețile oamenilor, inspirându-i să fie mai activi și, prin urmare, mai sănătoși, mai fericiți. World Class crede, de asemenea, că prin determinare și pasiune, indiferent cât de mici sunt pașii, toată lumea poate ajunge departe. Experiența World Class este despre know-how, vibe și distracție, dar și despre determinare și perseverență.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related