Cum a fost la Golden Drum (3)

"Advertising is dead", au clamat organizatorii Golden Drum 2008. O tema usor ridicola care nu a interesat pe nimeni in afara de ei. Mai ales ca, in afara de acest statement pompos pus pe o piatra funerara chicioasa, totul era la fel ca in anii cand publicitatea era inca in viata. Aceleasi seminarii interesante doar daca le vedeai pentru prima data, aceeasi buna dispozitie usor tembela, aceeasi petrecere romaneasca mai populata decat toate celelalte la un loc. Si, tocmai cand credeam ca singura schimbare devarata este trecerea de la tolar la euro, a inceput gala de premiere. Iar aici mi s-a demonstrat pe viu cum poti castiga Golden Rose-ul fara sa faci vreun spot sau vreun print. Ba mai mult, cum poti sa iesi agentia anului cu muuult inainte de "marea batalie" din finala. Si, pentru ca tacamul sa fie complet, toate astea cu o singura campanie inscrisa in mod destept in categoriile potrivite. Era clar chiar si pentru presedintele Sloveniei venit la gala: "Advertising is dead".

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related