Ileana Sebe despre Pitch-ul anului 2008

Cel mai probabil pentru multi pitch-ul anului a fost cel pentru contul "Romtelecom", iar argumente ar fi nenumarate:

In primul rand, pentru ca e vorba de un cont complex cu mai multe segmente de business, iar cine castiga un astfel de cont la inceputul anului poate sta mult mai linistit, si asta nu e putin lucru in contextul crizei economice.

In plus, nu e vorba de un cont lipsit de creativitate, e vorba de mult mai mult decat de bani. Campaniile pe care le-au avut in ultimii ani ne-au aratat ca sunt foarte deschisi catre creativitate si moduri noi de comunicare in respectivele segmente de business. Mai mult, au explorat si noi canale de comunicare, unde s-ar fi putut face proiecte frumoase.

A fost un pitch greu, la sfarsit de an, cand oricum ar fi fost dificil sa ne strangem fortele sa facem fata unui proiect asa mare, dar ne-am prezentat mai mult decat onorabil.

Intre timp am aflat ca l-am pierdut, dar stim ca am avut idei bune si apreciate. Cel mai bine le vom judeca in contextul noilor campanii Romtelecom pe care le vom vedea anul acesta. Si in plus, am ramas cu o prezentare frumoasa a agentiei pe care o puteti vedea aici http://in-the-back-room.blogspot.com/

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related