Ce poate face o vedeta de 3 lei

Voua vi se pare ca baiatul ala care zice "a, a" in reclama de la McDonlad's a muncit de 3 lei? Nu ca s-ar opri cineva din adaptat reclame fara sens pentru romani, dar asa, pentru ca nu ma pot descurca sa vad o pauza publicitara fara sa ma impiedic de reclama asta, cam cati or fi cei care isi imagineaza ca o vedeta hip-hop nici nu iese din casa daca nu-i promiti ceva mai mult de 3 lei, ca sa nu mai vorbim de urcat pe scena, luat microfonul in mana si deschis gura?

Pericolul nu e ca ar exista 2 ciobani in creierii muntelui care sa-si astearna barba in pumn si sa spuna "asa o fi" daca le arati reclama, ci ca tuturor celorlalti sa li se para vreo 3 sferturi din reclama ca nu e chiar atat de ieftin cheesburgerul ala despre care urmeaza sa se spuna ca e de 3 lei. Si asta pentru ca povestea despre vedeta hip-hop s-ar putea sa li se infiga in cap mai abitir decat cartonul din final.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar


Comentarii

dan dinica
acum 15 ani
flyerele ar sta mai bine pe un stativ in interiorul fast-food-ului, in felul asta comunici doar cu clientii...:) ...si nici nu deranjezi
Maria Diaconu
acum 15 ani
Trebuia adaptata.

Rapperii nostri sunt mai bine platiti decat ai lor :)

Padurariu Catalin andrei
acum 15 ani
Sa-l lasam pe cel care face pe eminem, prea putin ma intereseaza, dar cum arata produsele in reclama si cum sunt...am facut de 3 ori reclamatie pentru cum arata hamburgerul sau cheesburgerul de la ei! In bataie de joc, nici in mana nu statea, salata se scurgea, cascavalul era doar asa sa nu bata la ochi iar totul era umplut de o maioneza oribila. Stiu ca e Romania dar macar sa arate exact ce mananci si ce platesti.Poate ca ar fi bine sa faca o reclama cat trebuie sa munceasca un roman obisnuit pentru o placinta numita hamburger.
Andrei Teodorescu
acum 15 ani
Stimata doamna/domnisoara (domn?),

Sper ca nici acest comentariu sa nu apara la rubrica "erata" pe care sa o primesc pe e-mail-ul personal, asa cum am primit raspuns la comentariul meu de acum 3-4 ore in loc sa apara pe site.

Spoturile sunt facute sa vanda produsul sau sa ne instiinteze despre ce apare nou, bun ca pret, reduceri sau de alte avantaje ale produsului promovat.

Ca ne plac sau nu, asta este.

Nu trebuie sa fie opere de arta (si nici ele nu sunt perfecte, daca vorbim de gusturi).

In rest, nu va obliga nimeni sa mancati de la Mc Donald's, sa consumati apa plata cu lamaie, sa sa conduceti un Hummer si nici macar sa urmariti spoturile TV care nu va plac.

PS. Nu am nici o legatura de afaceri cu Mc Donald's, cu exceptia faptului ca mai cumpar cite ceva de mancare de la ei de 4-5 ori pe an.

Nagy Robert
acum 15 ani
Parerea mea e ca reclama e facuta pentru copii.dar un om normal nu crede balivernele acestea.Pentru o piesa un star hip-hop sau ce o fi personajul acela incaseaza milioane de dolari.Si daca impart banii pe fiecare cuvant iese mai mult de 3 lei.

Si hai sa fim seriosi ce cumperi de la MC donald's de 3 lei.

Mananc acolo de 2-3 ori pe an si chiar ieri am fost acolo si am cumparat nu stiu ce meniu si am lasat acolo 16 lei si nici nu am mancat nimic.carnea din hamburger era arsa si amara la gus cartofii erau asa de sarati de nu i-am putut manca, iar langa mine pe alt scaun dormea un homeless.

A, sa nu uit am asteptat 7 minute pana mi-au facut cartofii.

E foarte nasol ca totul e permis acestor corporatii chiar si reclamele de prost gust.

Nicolae Oncescu
acum 15 ani
In primul rand m-am distrat ca fiecare se scoate subtil asa..."Eu nu mananc decat de 2-3 ori max 4-5 ori pe an la McDonald's..Cat?? Eu nu cred ca este om cu venit cel putin mediu, elev copil sau ce vreti voi sa nu manance macar "accidental" la Mc Donald's de minim 50 de ori pe an...Parerea mea...Cat despre spot, ati uitat un lucru elementar...De unde stiti voi ce face un rapper pentru 1$? Cunoasteti voi vreunul? Eu unu nu cunosc din State pentru ca traiesc in Romania... Mi se pare xtrem de bun spotul pentru Romania..Pot sa va spun din surse sigure ca de multe ori un rapper de succes din Romania, chiar daca are jepuri sau eu shtiu ce imagine bine batuta in cuie pe albume sau la tv, nu are bani sa mearga la Mc sa manance,..Asta asa din cand in cand rezultand doar din munca prestata ca rapper ma refer Nu altceva :)...Proportional,daca vorbim romaneste un Rapper Roman trebuie sa faca un pic mai mult pentru 3 lei judecand dupa imparteala tip TAXI...Ceea ce rezulta ca McDonald's a fost chiar simpatic si finutz cu acest spot...Cat despre target-ul spotului...E nimerit pe deplin....

Parerea mea..

Marius Tolos
acum 15 ani
Cred ca reclama e foarte tipica,as zice ca e gandita bine tinand cont ca noi retinem din o reclama doar costul si imaginea ,ca e realitatea alta cand ne ducem sa mancam la McDonald's.
Daniel Dobrin
acum 15 ani
mai bine un flyer legat de un stativ care sa militeze pentru cei care au fost incarcerati pe nedrept "zic ei" ,un flyer "sisu liber" (mi-e dor de manifestele aruncate din elicopter ) apropo de sisu , el cat trebuie sa cante ca sa iasa din sevraj ?
Daniel Draghici
acum 15 ani
ca orice sustinator al mcpoison-ului, declar ca nu-mi place. ca orice om care are puterea de a se detasa de sentimentalisme mai mult sau mai putin gastronomice si corporatiste, declar acelasi lucru: nu-mi place.romania nu e usa(dezavantaj noi) cum parazitii nu sunt snoop dog(dezavantaj ei).cat despre vedetele lor,nici macar nu ragaie a toxine pt un amarat de dolar.
marius bartis
acum 15 ani
...exista un filtru sanipidist in mentalul culinar casnic influentat olfactiv de imaginea celui care face... aa... de 3 lei...
Eduard Gherasim
acum 15 ani
Hai sa dam dovada de profesionalism aici... nu judecam daca e bun sau nu hamburgerul la gust, daca e moral sau nu sa mancam la McDonald's.

Sa analizam reclama? Pai in primul rand trebuie sa va dati seama ca face parte din noua campanie globala, noul brand McDonalds "I'm lovin it"... un amestec cool de

Un amestec de culoare si aroma in spiritul trendy de "chill out" Starbucks, cu mirosul grosolan de hamburger prost facut al serviciului specific fast-food si clovnul creepy care te intampina cu un Happy Meal pe ritmuri de rap de Timberlake... "I'm lovin it"

Adica avem un brand celebru care nu sie ce vrea... pentru ca sa vinzi hamburgeri copiilor acum e imoral, fiind junk food... apoi ar vrea sa fie ca Starbucks, numai ca acolo se sta la o cafea iar la McDonalds totul e fast food... apoi adolescentii de azi trebuie atrasi pentru ca sunt la fel de usor de prostit ca si copiii de 6 ani, numai ca nimeni nu te trage la raspundere daca vinzi un burger unuia... plus ca odata prins va prinde obiceiul de a infuleca la McDonalds toata viata.

Un rapper care da din cap de 2 ori, scoate "a a" si si-a castigat banii de un hamburger?... nu oameni buni... aici e vorba de 2 MESAJE DISTINCTE...

1) esti cool daca mananci la McDonalds (pentru ca te asociezi cu raperul, cultura vedetelor americane... I'm Lovin it")

2) nici nu te costa mult sa fi cool (si iti arata pretul)

Defapt pur si simplu ne aliniem la reclamele internationale... in Japonia arata vedete foarte aratoase care intra la McDonalds, in SUA tot pe acolo... Mc nu mai e locul unde toata familia se distreaza, Mcvrea sa fie locul cool:))

Radulescu Andrada
acum 15 ani
in afara de faptul ca esti off topic :D - flyerele din oras cred ca erau pentru cei care nu au de gand sa intre la mcdonalds dar poate o vor face. :) Nu ca ar fi ecologic sau frumos, dar asta ca explicatie. Sunt si pe stativ, relax.

Mentiune pentru eventualele "atacuri" - n-am nicio treaba cu mcdonalds-ul, n-am lucrat la campania asta, personal consider ca e toxic.

Dar ma deranjeaza romanismul asta de mor. Nu ne trage in jos neaparat ce se intampla, ci cum tratam noi ceea ce se intampla. "Doar la noi se poate", "ce cu flyerele din oras" (cand aici era vorba de hip-hopperul din spot), "stiu ca e Romania, dar...".

Cu atitudinea asta n-o sa iesim niciodata din complexul asta imbecil in care ne balacim.

florin dumitrescu
acum 15 ani
altminteri, cred ca nu ti-ai pierdut umorul si apreciezi in secret spotul care nu e rau deloc (recunoaste).

dpv tehnic, intrarea anecdotei dsp rapper e facuta gratios si cu o tusa de ironie. obisnuim sa ridem de gsm-uri cu felul lor artificial si conventional de a lipi promotia de poveste. aici ai povestea minimala, integrata muzical, pe ritmul muzicii... chiar in interiorul unei fraze "de vinzare"!

Ironia la adresa rapului e blinda, simpatica si lasa loc si de coolaciune (de care zice hakimitsu). Eu cu fi-miu (8 ani) facem un joc apropo de spot: el zice "a a" (ca rapperul din spot, pe care l-a identificat cu unul real), la care eu ii zic "ia un hamburger", dupa care eu zic "ah yeah" si el "ia si niste cartofi prajiti"; dupa care el "ah yeah baby"... iar eu "ia si un mcpuisor"... si tot asa...

concluzia: nu scap sa-l duc la mcd in curind (keep cool cu sfaturile, mergem rar, chiar nu-l indop cu junkuri si maninca 2 fructe pe zi).

Alexandru Alecu
acum 15 ani
Este ...fascinant acest spot dar facut pentru TAMPITI de servicii nu vreau sa vorbesc am facut o singura data grseala mai mult din curiozitate sa cumpar 2(doi) burgeri de la Mc..downloads si am ramas surprins de faptul ca nu erau nici asa de gustosi nici asa de mari ca 1(unu) luat de la colt ...:|||| e o reclama stupida adresata unor oameni cu un iq sub 80
Adrian Spiridon
acum 15 ani
vedeta e de 3 lei? aaaaaa, poi asa ziceti... asa vedeta, asa reclama
Eduard Gherasim
acum 15 ani
Alexander... aici nu comentam gustul real al produsului... aici comentam reclama....


Branded