Sony - City Foam

Agentie: Fallon London

de Bianca Mihai, Junior Strategic Planner, Brands&Bears
Publicitarii sunt mereu acuzati de a fi creatori de fantasme, de a infatisa mereu, in spoturile lor, o lume ireala. Iata ca Fallon London aduce fantasma in realitate si o materializeaza. In loc de a arata o lume ireala, cei de la Sony infatiseaza realitatea intr-o postura idilica - centrul orasului Miami invadat de spuma si reactiile naturale ale oamenilor prezenti. Filmari reale ale acestei intamplari si manifestari spontane ale trecatorilor fac materia prima a ultimului spot de la Sony. Ideea de a crea brand experience este admirabila, dar incercarea de a fructifica aceasta experienta si de a face din ea un 2 in 1, nu pare a fi una de succes. Reuseste acest spot sa transmita aceeasi emotie ce ne-a tintuit in fata televizorului atunci cand rula “Balls"?


Brand

An

2008

Companii

Branduri

Oameni


Comentarii

Ionut Petcu
acum 15 ani
nive...

ileana pop
acum 15 ani
superb...dar nu ar fi stricat un pic mai multa culoare :) culoarea e cea care anima amintirile noastre
radu dragan
acum 15 ani
ok!!
Dan Covasa
acum 15 ani
MUZICA FACE TOTUL ;IMAGINEA NU TRANSMITE NIMIC
Diana Sutac
acum 15 ani
muzica e bine aleasa..dar imaginile cam lasa de dorit :|
Evelina Buciumean
acum 15 ani
nu vad legatura intre slogan si imagine, parca lipseste ceva
Alexandru Paizan
acum 15 ani
Does anyone remember of L'instant X" - Mylene Farmer (95-96)?

http://youtube.com/watch?v=T-BnJ2JVdWY "

Replace New York with Miami and...

Very creative, don't you think?



Branded


Related ads