![Saatchi & Saatchi + The Geeks: Cum am transformat Quiet time în Quality time prin 6 Ghicitori muzicale](https://media.iqads.ro/2022/10/cover-articol-kfl-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Junior Strategic Planner
![Saatchi & Saatchi + The Geeks: Cum am transformat Quiet time în Quality time prin 6 Ghicitori muzicale](https://media.iqads.ro/2022/10/cover-articol-kfl-cover-410.jpg)
![Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează MEȘTERAPEUTUL, prima campanie de comunicare pentru MACON, standardul pieței românești de BCA](https://media.iqads.ro/2021/08/c2-cover-410.jpg)
Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează MEȘTERAPEUTUL, prima campanie de comunicare pentru MACON, standardul pieței românești de BCA
![[Povestea Graffiti BBDO] Lorand Balint: Toti invatam, toti descopeream lucruri noi. Oameni vii. Pentru mine era pestera lui Aladin](https://media.iqads.ro/2019/04/publicis-18-cover-410.jpg)
[Povestea Graffiti BBDO] Lorand Balint: Toti invatam, toti descopeream lucruri noi. Oameni vii. Pentru mine era pestera lui Aladin
![[Strategul si juniorii] Cristina Ungureanu (Geometry Global): E mai dificil sa intri in strategie pentru ca, in multe agentii, strategia este inca reprezentata de omul-departament](https://media.iqads.ro/2017/08/cristina-ungureanu-cover-410.jpg)
[Strategul si juniorii] Cristina Ungureanu (Geometry Global): E mai dificil sa intri in strategie pentru ca, in multe agentii, strategia este inca reprezentata de omul-departament
![Mamele au un prieten de incredere in noua campanie lansata de Sanofi, creata de Publicis Romania pentru Ibalgin Junior (ibuprofen)](https://media.iqads.ro/2016/03/screenshot-2-cover-410.jpg)
Mamele au un prieten de incredere in noua campanie lansata de Sanofi, creata de Publicis Romania pentru Ibalgin Junior (ibuprofen)
![GMP lanseaza o premiera in comunicare: o campanie in cinci limbi pentru sustinerea orasului Tirgu Mures in cursa pentru Capitala Europeana a Culturii](https://media.iqads.ro/2015/10/11754538-1624997734445801-2996226288608892977-o-cover-410.jpg)
GMP lanseaza o premiera in comunicare: o campanie in cinci limbi pentru sustinerea orasului Tirgu Mures in cursa pentru Capitala Europeana a Culturii
![McCann, Agentia Anului la Golden Drum 2011, cu 12 trofee pentru campanii Vodafone si ROM: 4 Grand Prix-uri, 6 Golden Drums si 2 Silver Drums](https://media.iqads.ro/2011/10/photo-large-16504-cover-410.jpg)
McCann, Agentia Anului la Golden Drum 2011, cu 12 trofee pentru campanii Vodafone si ROM: 4 Grand Prix-uri, 6 Golden Drums si 2 Silver Drums
![Castigatorii de la McCann Erickson si Kandia Dulce vorbesc despre cele 9 trofee primite la Cannes pentru “American ROM”](https://media.iqads.ro/2011/06/photo-large-14453-cover-410.jpg)
Castigatorii de la McCann Erickson si Kandia Dulce vorbesc despre cele 9 trofee primite la Cannes pentru “American ROM”
![MRM Worldwide Romania si Burn au premiat cele mai cele mai creative concepte de petreceri in concursul "Burn the Floor"](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
MRM Worldwide Romania si Burn au premiat cele mai cele mai creative concepte de petreceri in concursul "Burn the Floor"
![[UPDATE] McCann Erickson la Cannes Lions 2011: 2 Grand Prix si 2 Gold Lions la Promo&Activation si Direct, 2 Bronze Lions la PR, un Silver la Media, Titanium si Gold la Integrated pentru "American ROM"](https://media.iqads.ro/2011/06/photo-large-14422-cover-410.jpg)
[UPDATE] McCann Erickson la Cannes Lions 2011: 2 Grand Prix si 2 Gold Lions la Promo&Activation si Direct, 2 Bronze Lions la PR, un Silver la Media, Titanium si Gold la Integrated pentru "American ROM"
![3 medalii New York Festivals 2011 merg la McCann si "Noul ROM", pentru Marketing Effectiveness, Integrated Media si PR](https://media.iqads.ro/2011/05/photo-large-14212-cover-410.jpg)