
Articole care fac referire la Strategic Planner


O situație dulce: Initiative România va asigura servicii de media integrate pentru Storck, producătorul renumitelor branduri Merci, Toffifee și Knoppers

Altex revine la comunicarea carismatica prin care s-a consacrat, în noua campanie corporate semnată DDB România

Fortuna pariază pe femeile din România. ”Fetele fotbalului românesc au reușit într-un domeniu dedicat bărbaților și noi toți avem nevoie să ne inspiram din efortul și pasiunea lor”

„Eroii Orașului”, ultima campanie semnată de DDB România, Porter Novelli România și Tribal Worldwide pentru Apa Nova
![[Noua frumusete] Anca Iuhas: Vad in Romania incercari tot mai articulate de a schimba niste mentalitati, niste obiceiuri fata de rolul femeii, fata de asteptarile pe care le avem de la femei](https://media.iqads.ro/2021/07/anca-iuhas-cover-410.jpg)
[Noua frumusete] Anca Iuhas: Vad in Romania incercari tot mai articulate de a schimba niste mentalitati, niste obiceiuri fata de rolul femeii, fata de asteptarile pe care le avem de la femei

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
![[Noua frumusete] Georgiana Nica: Ce era la modă pe catwalk în 2000 acum poate fi folosit în campanii de awareness pentru anorexie](https://media.iqads.ro/2021/06/georgiana-nica-plannervmly-r-commerce-cover-410.jpg)
[Noua frumusete] Georgiana Nica: Ce era la modă pe catwalk în 2000 acum poate fi folosit în campanii de awareness pentru anorexie

Prăjeli în Bucătărie. Un nou show marca Lidl, care schimbă rețeta cooking show-urilor de pe internetul românesc

Paul Markovits & Bogdan Naumovici, despre răcorirea bărbatului român cu umor și bere Skol: Este nevoie de umor într-o categorie care a devenit prea funcțională în comunicare

Noua Dacia Logan e aici. Împreună cu o campanie despre impact, reinventare și contemporan, semnată de Cohn & Jansen

Arctic aduce în prim plan performanța electrocasnicelor sale prin cea mai recentă campanie - “Familia este businessul tău”

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Leo Burnett Bucharest, împreună cu Telekom Romania și Curtea Veche, finaliști la Effie Awards Europe 2020
![[Cu toţii pe Tik Tok] Iarina Comănescu: Ce m-a uimit și continuă să mă uimească la TikTok este forța de viralizare pe care o oferă utilizatorilor](https://media.iqads.ro/2020/10/iarina-coma-nescu-cover-410.jpg)
[Cu toţii pe Tik Tok] Iarina Comănescu: Ce m-a uimit și continuă să mă uimească la TikTok este forța de viralizare pe care o oferă utilizatorilor
![[SoMe 2020] Loredana Andrei: În 2020, online-ul a devenit principala sursa de informare pentru mai multe tipuri de target decat cele cu care eram obisnuiti](https://media.iqads.ro/2020/07/loredana-andrei-cover-410.jpg)
[SoMe 2020] Loredana Andrei: În 2020, online-ul a devenit principala sursa de informare pentru mai multe tipuri de target decat cele cu care eram obisnuiti
![[Retro Vibes] Petrecerea care nu se termină niciodată. Pepsi lansează cel mai lung brand challenge trending pe Tik Tok](https://media.iqads.ro/2020/07/colaj-pepsi-cover-410.jpg)
[Retro Vibes] Petrecerea care nu se termină niciodată. Pepsi lansează cel mai lung brand challenge trending pe Tik Tok
![[Trenduri 2020] Ioana Dobrinescu: Va fi anul self care. Şi prin asta nu mă refer la creme, ci la tot ce gravitează în jurul percepţiei de sine](https://media.iqads.ro/2020/02/ioanadobrinescu-cover-410.jpg)
[Trenduri 2020] Ioana Dobrinescu: Va fi anul self care. Şi prin asta nu mă refer la creme, ci la tot ce gravitează în jurul percepţiei de sine

Povestea Heidi, la 25 de ani de la apariție. De la ciocolateria cu rețete făcute manual, la un brand prezent în 50 de țări
