BT Pay Festivaluri

CONTEXT:

Gen Z au un mindset ușor anticapitalist și un simț al ridicolului foarte acut, sunt uber circumspecți la tentativele brandurilor de a-i prinde în target și de multe ori, demersurile de comunicare către Gen Z, ajung să fie mai mult luate în derâdere. Ideea că o bancă ar încerca să aibe rizz e absolut ridicolă pentru ei. Așa că, în loc să încercăm să căutăm „autenticitatea” Gen Z, am încercat să arătăm autenticitatea brandului și anume: nici noi nu știm ce naiba zic Gen Z ăștia.

Astfel am ajuns la "Slay Your Financial Game", o campanie în care recunoaștem că suntem la fel de nedumeriți vizavi de Gen z slang la fel ca majoritatea „boomerilor”. Seria video îl are în prim-plan pe Adrian Nicolae, într-un personaj care se vede evident că nu știe precis ce zice în scenariul lui doldora de jargon „de tineret”.

Singurul lui moment onest fiind cel de la final în care recunoaște și el că „Reclama e cringe, dar serviciile BT sunt chiar OK”, într-o declarație oarecum modestă, dar sinceră.

Echipa agentiei
Regizor & Creative Director: Raul Gheba
Senior Art Director: Laura Fluture
Project Manager: Blanka Horvath
Account executive: Ana Otel
Head of Production: Raluca Babei
Editor: Luiza Caruntu
Managing Partner: Roxana Andrei
Creative Partner: Alex Cotet

Echipa casei de productie
DoP: Vlad Lapadatescu
Grafica & Sound Mix: Andrei Cotarta

Echipa clientului
Maria-Luiza Andrus - Specialist Marketing
Bianca Andreea Lazar - Specialist Marketing
Alexia Dascal - Specialist Marketing
Madalina Rat - Sef Serviciu Marketing



Agentie

Brand

An

2024

Tara


Companii

Branduri



Branded


Related ads