Netflix - Ani de Nevermore

CONTEXT:

Liceul ar trebui să fie locul unde te descoperi. Dar, de fapt, e mai mult despre cum să nu te pierzi printre ceilalți. Toți încep să copieze stiluri, glume, atitudini, apar the popular guys and girls și eroii, the idols. Dacă ești prea tăcut, prea sensibil, prea ironic — ești out. Dar poate că „out” e fix locul unde stă adevărul și „defectele” tale sunt lucrurile care te fac să fii unic. Ideea: Profităm de începutul școlii ca să lansăm UN STATEMENT, UN COD PENTRU IDENTITATE, adus chiar de Wednesday odată cu întoarcerea ei la școală în sezonul 2 și abordarea ei anti-popularity. „Do not put me on a pedestal, because I will burn it down, myself.”

Echipa agentiei
CREATIE:
Valentin Suciu, CCO
Felicia Stoica, Copywriter & GCD
Corneliu Dobrea, Senior Art Director

Echipa casei de productie
Luca's Art Film

Echipa clientului
Ada Gheorghiu, Marketing Production Manager, CEE
Ioana Zvac, Social Marketing Manager, CEE



Brand

An

2025

Tara


Branduri



Branded


Related ads