Salvati Copiii - Suna-i zilnic

CONTEXT:

Cele mai noi studii ne arata o realitate dureroasa: copiii lasati in tara de parintii plecati la munca in strainatate traiesc cu un gol greu de dus din cauza disparitiei sentimentului de familie si, implicit, a instalarii sentimentului de abandon. Astfel, performantele scolare sunt mai scazute fata de copiii din familiile obisnuite, apar elemente anti-sociale in comportament si sunt in risc mare de abandon scolar. Oricat de mult s-ar stradui bunicii sau rudele care ii ingrijesc, nimeni nu poate inlocui caldura si siguranta pe care doar parintii le-o pot oferi.
Un simplu apel video pe zi poate reface puntea dintre ei, poate aduce alinare si poate vindeca incet falia emoționala din aceste familii, dandu-le celor mici sansa la o viata normala.
Spotul TV se foloseste de jocul copilariei " Ma iubeste - nu ma iubeste" pentru a aduce in focus cat de simplu se poate transforma "nu ma iubeste" in "ma iubeste" cu doar un apel video in fiecare seara.

Echipa agentiei
The Sparrow:
Eugen Suman – Creative Partner
Oana Suman – Creative Partner

Positive Communication:
Ludmila Tones – Managing Partner

Echipa casei de productie
Film39:
Vlad Cioban - Producer
Mircea Cioban - Producer
Ovidiu Paun - Director
George Dascalescu - DOP

Echipa clientului
Salvati Copiii:
Gabriela Alexandrescu – Executive President



An

2025

Tara


Branduri



Branded


Related ads