
Articole care fac referire la Eugen Suman


MAINSTAGE THE AGENCY a preluat contul de advertising pentru brandurile Ballantine’s, Jameson și Chivas în România
![[Bilant 2019] Eugen Suman: Mai mult AI, AR, VR. Dar si mai multa emotie, umanitate, relevanta, responsabilitate](https://media.iqads.ro/2019/12/eugen-suman-photo-credit-eduard-cirstea-1-cover-410.jpg)
[Bilant 2019] Eugen Suman: Mai mult AI, AR, VR. Dar si mai multa emotie, umanitate, relevanta, responsabilitate
![[Înnoirea în industrie] Claudiu Dobriță (McCann PR): E nevoie de juniori, că altfel avem senzația că suntem doar noi pe pământ](https://media.iqads.ro/2019/07/df8cd7c3-d7ce-4abb-8e3d-98853e68479a-cover-410.jpg)
[Înnoirea în industrie] Claudiu Dobriță (McCann PR): E nevoie de juniori, că altfel avem senzația că suntem doar noi pe pământ
![[Case study] Creația SuperScrieri 2019: cum au ilustrat grafic adevărul cei de la Friends \ TBWA \ Bucharest și Fundația Friends for Friends](https://media.iqads.ro/2019/04/kv-zilelesuperscrieri-2-cover-410.jpg)
[Case study] Creația SuperScrieri 2019: cum au ilustrat grafic adevărul cei de la Friends \ TBWA \ Bucharest și Fundația Friends for Friends
![[Dupa 10 ani] Celia Draganoaia: Daca acum 10 ani era despre spoturi si printuri, acum liniile intre o campanie si un proiect care ajuta planeta sunt foarte fine](https://media.iqads.ro/2019/03/poza-celia-cover-410.jpg)
[Dupa 10 ani] Celia Draganoaia: Daca acum 10 ani era despre spoturi si printuri, acum liniile intre o campanie si un proiect care ajuta planeta sunt foarte fine

Friends\TBWA se alătură PepsiCo în comunicarea portofoliului de snacks (Lay’s, Doritos, Star & Krax)

Încă 50.000 de brazi în pădurile României, plantați de Bergenbier și prietenii, într-o campanie semnată de Friends \ TBWA \ Bucharest

În vizită pe canalele sociale Friends\TBWA. ”Ne-am propus să arătăm lucruri care ne țin creierii aprinși. Uneori, sunt de-ale noastre, alteori sunt ale altora”

Dan Șendroiu se alătură FRIENDS\ TBWA\ BUCHAREST pentru a dezvolta departamentul de strategie al agenției

Friends\TBWA și Black Button Books câștigă "Best in Contest" la Ad Black Sea 2018 pentru campania "Citește ceva mai bun"
![[Adland neighbours] Janez Rakušček (Luna\TBWA Slovenia): It takes courage to keep what is right and wrong in perspective; what opinions we have about the world and how we'd like to change it](https://media.iqads.ro/2018/08/img-41391-cover-410.jpg)
[Adland neighbours] Janez Rakušček (Luna\TBWA Slovenia): It takes courage to keep what is right and wrong in perspective; what opinions we have about the world and how we'd like to change it
![[Adland prin vecini] Janez Rakušček (Luna\TBWA Slovenia): E nevoie de curaj pentru a păstra perspectiva a ceea ce e bine și rău; cel fel de opinii avem despre lume și cum am vrea s-o schimbăm](https://media.iqads.ro/2018/08/img-4139-cover-410.jpg)
[Adland prin vecini] Janez Rakušček (Luna\TBWA Slovenia): E nevoie de curaj pentru a păstra perspectiva a ceea ce e bine și rău; cel fel de opinii avem despre lume și cum am vrea s-o schimbăm
![[Adland neighbours] Karolina Galacz (DDB Budapest): "I think there’s an awkward silence. That’s the space of social issues that most brands are afraid to touch"](https://media.iqads.ro/2018/08/karolina-galacz-pic1-cover-410.jpg)
[Adland neighbours] Karolina Galacz (DDB Budapest): "I think there’s an awkward silence. That’s the space of social issues that most brands are afraid to touch"
![[Publicitatea in aer] Eugen Suman (Friends\TBWA): Radio era “cenusareasa” cand am intrat eu in publicitate si asa a ramas si azi](https://media.iqads.ro/2018/08/eugen-full-cover-800-cover-410.jpg)
[Publicitatea in aer] Eugen Suman (Friends\TBWA): Radio era “cenusareasa” cand am intrat eu in publicitate si asa a ramas si azi
![[Adland prin vecini] Karolina Galacz (DDB Budapesta): În Ungaria avem de-a face cu o tăcere stânjenitoare. Brandurile se feresc să abordeze subiecte sociale](https://media.iqads.ro/2018/08/karolina-galacz-pic1-cover-410.jpg)
[Adland prin vecini] Karolina Galacz (DDB Budapesta): În Ungaria avem de-a face cu o tăcere stânjenitoare. Brandurile se feresc să abordeze subiecte sociale

„Glet Rich or Die Tryin’ #zidsifacut”, un spot Friends\TBWA care a ajuns la 1,5 milioane de vizualizări în două luni de la lansare
![[De ce sa ramai in Romania] Eugen Suman: "Daca nu as fi plecat pana acum din tara, acum as fi plecat cu siguranta"](https://media.iqads.ro/2018/04/collage6-cover-410.jpg)
[De ce sa ramai in Romania] Eugen Suman: "Daca nu as fi plecat pana acum din tara, acum as fi plecat cu siguranta"

Clientul pharma castigat prin frumusetea firescului. Despre lansarea TANTUMGRIP, gestionata creativ de FRIENDS\TBWA\BUCHAREST

„Ziua nesfârșită a lui Giraf”, proiectul online dezvoltat de ZIZIN și MullenLowe, a obținut 3 premii importante în cadrul festivalurilor naţionale de creativitate

Atitudine HALUCINANTA a lui Suman fata de Alexandrescu!!! INVIDIA mocneste din cauza unor spoturi TV facute un pic PREA bine!

Golin, prima agenție de PR din România care câștigă Grand Prix la Golden Hammer, alături de MullenLowe. Golin a fost desemnată și rețeaua anului

Lidl si MullenLowe ofera o experienta regala la Electric Castle. Agentia a fost selectata pentru a comunica parteneriatul dintre retailer si festival
