QFort - Compact

Copywriter: Liviu David
Scenariu spot: Liviu David, Semida Duriga, Mihaela Neatu
Art director: Cornelia Motaianu
Creative Director: Liviu David
Client service: Laura Marcu, Sorin Popescu, Wanda Podgurschi
Casa de productie: Multimedia Est


Brand

An

2008

Tara


Branduri


Comentarii

ella enescu
acum 15 ani
prostesc prostesc prostesc, stupid stupid stupid si enervant...si enervant...si enervant...
Florin Patru
acum 15 ani
Incercati si cu Windows XP, poate va iese de-un viral
Liviu David
acum 15 ani
Aprobata deja. Se face. Multumesc oricum. :)
Florin Patru
acum 15 ani
Nu cred ca sunt proiectat sa rezist la mizeriile astea :)
sorin sirbu
acum 15 ani
NICI ELE NU CRED CA AU FOST PROIECTATE SA REZISTE LA TOATE MIZERIILE. TOT CU GHILIMELE
Doru Basarab
acum 15 ani
.. cu accente puternice de "enervanta".

Campania "QFort" ilustreaza cel mai bine tot mai serioasa criza de idei si de inspiratie a publicitarilor din Romania.

mihnea iorgulescu
acum 15 ani
de cand iqads a devenit un loc de dat cu mizerii? comentariile pertinente cand? imi pare rau ca nivelul de mahala nu poate fi depasit. daca sunteti asha de creativi si strategici faceti voi un spot in house si da-ti-l pe youtube. ce usor este sa trancani...dar deh la publicitate, fotbal si politica ne pricepem toti. deh 2: romanu' s-a nascut comentator
Catalin Avramescu
acum 15 ani
reclama asta nu are de-a face nimic cu marketingul. Da, se poate spune ca este creativa, da este excelenta la comunicare, dar ... pe foarte multi ii enerveaza din prima, pe ceilalti e doar o chestiune de timp. Din punct de vedere al marketingului aceasta reclama e varza: se adreseaza de fapt unui segment foarte foarte foarte foarte foarte limitat: cei care si-au cumparat termopane de la alte firme, dar nu au rezistat. Ei, fiind nemultumiti acum, cauta termopane care sa reziste ...
Mihai Antonescu
acum 15 ani
Trist, trist, trist
Eduard Gherasim
acum 15 ani
Defapt reclama e foarte buna... cu toate ca e la limita enervantului, acolo undeva in zona unde granita e blurry, in functie de fiecare persoana:

Deci sau dar..

Iti atrage atentia... pentru ca te uiti plictisit la TV si deodata ai impresia ca s-a stricat banda si automat te strezesti din amorteala si incerci sa analizezi problema "Ce m***** ma***" are si televizorul asta"... raspunsul? Qfort, teapa... si apoi vine mesajul "proiectat sa reziste, reziste, reziste" si iti intra in cap... faputul ca poate te enerveaza reclama sau poate te face sa razi... dar iti ramane in cap Qfort si "reziste, reziste, reziste" si data viitoare cand te duci sa iei termopane iti aduci aminte ca exista si Qfort.

ARCANUM.... reclama are ca target tot segmentul de piata, nu numai "oamenii care au avut termopan si s-a stricat repede"... banui ca erai sarcastic.... pur si simplu baietii au luat o caracteristica dorita intr-un termopan (sa reziste, pentru ca omul nu renoveaza casa in fiecare an, ca e scump).... ce vroiai sa spuna? ca sunt de calitate germana? ca izoleaza fonic si termic? astea s-au mai zis, toti producatorii de termopan pretind asta...

"Sa reziste, sa reziste, sa reziste" e punctul diferentiator al produsului fata de restul pietei... si respecta toate regulile, pentru ca foloseste un cuvanr simplu care sa iti intre in cap si sa il asociezi cu produsul.... de exemplu... "BMW = cocalar"... Volvo = siguranta", Toyota "fiabilitate"... in subconstient atribui o caracteristica, un singur cuvant definitoriu marcii, cu toate ca s-ar putea sa nu fie chiar adevarat (cum e cazul BMW, unde imaginea negativa e data de romanasii care cauta valoare)

Idea finala... cand ma duc sa iau termopan, vad Gealan (nu mai stiu ce slogan are dar stiu marca)... vad o groaza de firme cu nume germane dar origini dubioase... si vad Qfort (care are reclama la TV si e facut sa reziste)

Eduard Gherasim
acum 15 ani
Scz greselile de ortografie... scriu repede, iar casutele astea sunt f mici


Branded


Related ads