Johnnie Walker - Tree

Dani Macarie 
Acum cativa ani in India a fost seceta. Au murit vreo 5000 de indieni. Restul de un milliard au iesit indignati in strada ca sa protesteze impotriva unui guvern care isi lasa poporul sa moara de sete. Guvernul i-a imprastiat pe protestatari. Cum? Ati ghicit, cu tunuri de apa! Universul e profund ironic. Mii de ani, mii de oameni i-au cautat esenta, secretul, pricipiul, cum vreti sa-i spuneti. Unii au zis ca-i apa, altii focul, altii nu mai stiu ce-au zis ca nu prea am fost pe la scoala. Cert e ca raspunsul e mult mai simplu: principiul care sta la baza tuturor lucrurilor e in mod evident ironia.

Ganditi-va un pic si o sa vedeti ca asa e. Si ca un exemplu, iata campaniile Johnny Walker. Hai, frate! Un scotch care zice "keep walking"? E ca si cum o tigara ar spune "keep breathing". Try keeping walking after 5 shots. Eu trebuie sa comentez aici un spot, nu un brand dar nu ma pot abtine. Oricat de buna ar fi executia (o tineti minte pe aia cu oamenii-pesti care fac primul pas pe uscat?) nu ma pot abtine sa nu rad in fata ironiei pozitionarii. Spotul ce sa zic, e bun, e frumos. Nu sunt ipocrit, mi-ar fi placut sa-l fac eu si as fi fost mandru de el. E o metafora cap coada. Copacul de la tara viseaza sa traiasca in poluarea metropolei. Ironic din nou. E foarte bine facut, e emotional. Bautorul se va vedea trecand peste toate obstacolele care stau intre el si visul lui. Oricare ar fi visul. Si cam atat.



Client

An

2006

Companii

Branduri


Comentarii

paul bertreanu
acum 15 ani
rautacios commentul tau. wischiul e ok. desi reclama cred ca are si alt plan. ala cu Visul. care totusi eu tind sa cred ca e paralel cu visul de "after 5 shots". oricum cand te dai la 5 shots intri la categoria "unirea". cu jony umblaretul intri la categoria "zaraza"

pomul poate se duce in oras nu sa miroasa poluarea ci sa fiinteze o noua padure. ambitii, upgrade, evolutie de la sofer de bascula la cititor de Eliade.

eu cred ca clipul e educativ. poate bautorul tau trece peste toate obstacolele... . dar tind sa cred ca visul e cu V mare, ca d'aia are jhonny joben si baston (sange albastru) pe eticheta si nu bocanci imputiti.

btw mie imi place J&B dar asta e chestie de gust nu de ambitie.



Branded


Related ads