American Association of Blood - Barber

De Claudiu Dobrita, Senior copywriter Grey Worldwide Romania

We're tired of asking nicely. Therefore…

Probabil ca te astepti. Te astepti pentru ca ai vazut filme cu nasi, apoi cu fini si cu baieti din aceia buni. Si stii deja ca in frizeriile siciliene in care urla Caruso se lasa destul de iute cu sange pe pereti. Pe de alta parte, aici e toata poanta: cu scena in minte, astepti sa se intample ceva, esti deja in starea aceea. Stii cam ce urmeaza, poate crezi ca stii si cum.

Incepi sa-ti faci o idée mai precisa din momentul in care mana barbierului trece razant cu omusorul omuletului, si te infiori in fata detaliilor. Mai mult, ai deja dreptul sa crezi ca e mana altcuiva. Apoi clopotelul de la intrare oprit cu mana, cele trei siluete trecand prin fata octogenarului absent care citeste ziarul iti confirma banuiala: intr-un fel sau altul, o sa curga sange. Mutra speriata a nefericitului e ultimul cliseu inaintea surprizei. (Cam pe aici ma asteptam eu sa stranute barbierul sau sa-l gadile vreo babuta simpatica, ori sa-i tipe la ureche cine stie ce nepoti veniti sa-l aniverseze.)

Surpriza inseamna trei asistente medicale cu o pereche de talgere gata sa-l bage in pacat pe blandul barbier, cu scopul nobil de a colecta sange pentru rezerevele secatuite ale spitalelor. Ceea ce se si intampla, dupa marsul victorios de la final si punga in care balteste relevant sangele proaspat. Brrr!

Acum, sincer sa fiu, in momentul acela nu prea stiam daca sa rad sau sa devin grav in fata realitatii sociale care a facut ca bietele domnite in halat scrobit sa iasa la vanatoare disperata de sange proaspat si compatibil.

Am ras, pana la urma. Si poate nu e doar vina mea.


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Client

An

2006

Companii



Branded