VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.
Preluarea agentiei locale de catre VMLY&R face parte din strategia globala de simplificare si integrare a capabilitatilor si serviciilor oferite partenerilor.
La nivel global, VMLY&R are peste 12.000 de talente in 100 de birouri din 44 de tari. Agentia VMLY&R este in spatele multi premiatelor campanii pentru clienti ca Dell, Danone, Colgate-Palmolive, Ford, Intel, Pfizer sau Wendy’s.
In portofoliul VMLY&R vor intra clientii FRACTAL Communications: Molson Coors, PlayStation, Pepco, Regina Maria Ponderas Academic Hospital, Spornic, Danone, Cramele Recas, IKEA.
In Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA), VMLY&R este agentia creativa cu cei mai multi angajati cu certificari Forrester, una dintre cele mai influente companii de cercetare si consultanta din lume, pe expertiza de CX (customer experience).
VMLY&R Romania va avea sustinerea WPP si VMLY&R global pentru a oferi partenerilor un acces facil la o serie complexa de capabilitati si servicii – de la tehnologie, experienta creativa pentru consumatori (creative CX), creatie sau strategie.
VMLY&R este o agentie globala de brand si customer experience care valorifica tehnologia, creativitatea si cultura pentru a crea branduri conectate. Numita Lider in cercetarea de piata Gartner Magic Quadrant in cadrul Agentiilor Globale de Marketing timp de 5 ani consecutiv, VMLY&R are peste 12.000 de angajati in toata lumea cu birouri principale in Kansas City, New York, Detroit, Londra, Sao Paulo, Shanghai, Singapore sau Sydney. Agentia este in spatele multi premiatelor campanii pentru clienti ca Danone, Colgate-Palmolive, Dell, Ford, Intel, New Balance, Pfizer sau Wendy’s. VMLY&R este o companie WPP.














![[Visual Key] Mihai Adler: Ca art trebuie să știi ultimul trend de pe TikTok, chiar dacă nu-l faci pe brandul tău pentru că nu se potrivește](https://media.iqads.ro/2025/08/mihai-adler-cover-410.jpg)






![[AIdea] Cosmina Țapliuc: AI-ul ne-a dat un "boost" serios și ne-a permis să ne concentrăm pe ceea ce contează cu adevărat: idei faine și relații solide cu clienții](https://media.iqads.ro/2025/06/fotojet4-cover-410.jpg)


![[Refresh creativ] Claudiu Dobriță: Cand lipseste provocarea, solutiile nu pot fi decat caldute. Creativitatea are nevoie de tensiune si asta vine din unghiuri asumate si din curaj](https://media.iqads.ro/2025/05/fotojet12-cover-410.jpg)






















![[Cannes Story] Carina Toma: Cel mai important lucru pe care l-am luat de la Cannes, pe lângă tot pachetul de tools și know-how, sunt conexiunile pe care ni le-am făcut acolo](https://media.iqads.ro/2024/06/image004-1-cover-410.jpg)

![[Etică & Tabu] Miruna Potop: Political correctness nu înseamnă cenzură. Sau plictisitor. Sigur, necesită puțină acrobație creativă. Și curaj din partea clientului](https://media.iqads.ro/2024/05/miruna-potop-cover-410.jpg)










