Activitate de marketing care se adreseaza indivizilor care impartasesc interese comune, lucru care ii predispune la cumpararea unui produs, de exemplu un fabricant de accesorii auto care se adreseaza cititorilor de reviste despre masini. De asemenea, o campanie sponsorizata de un numar de organizatii non-competitive, dar care au un anumit interes comun.
Marketing targeted at individuals sharing common interests that predispose them towards a product, e.g. an auto accessories manufacturer targeting motoring magazine readers. Also, a campaign jointly sponsored by a number of disparate organisations that are non-competitive but have a particular interest in common.


![[Case Study] SelfPay Now. Creșterea unei aplicații fintech - impactul video awareness-ului într-o abordare full funnel](https://media.iqads.ro/2024/06/screenshot-2024-06-21-160541-cover-410.jpg)
![[SoMe Update] Luana-Mali Roman: În social media, trebuie să te comporți mai mult ca un consumator obișnuit și mai puțin ca un brand](https://media.iqads.ro/2023/10/luana-roman-cover-410.jpg)

![[Ad-urile Moldovei] Dorel Samoila (Zenith Media Moldova): Campaniile din trecut erau colorate și autentice](https://media.iqads.ro/2019/10/dorel-5-cover-410.jpg)
![[Cu influencerii la client] Irina Manole (Oxygen): E importanta influenta pe care o au in offline si cum reprezinta brandul cand nu sunt implicati intr-o campanie](https://media.iqads.ro/2016/10/irina-manole-landscape-cover-410.jpg)



![[Digital Buzz] De ce sa-si bata capul agentiile cu interactivitatea campaniilor online?](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)









