[Digital Buzz] De ce sa-si bata capul agentiile cu interactivitatea campaniilor online?

Digital Buzz cu Dragos Novac (Managing Director, Metropotam Group)

IQads: Ce fel de campanii online cu adevarat interactive se fac in Romania, la ora asta? Au un format anume?

Dragos Novac: Depinde pe cine intrebi. Daca intrebi agentiile o sa iti spuna ca tot rodul muncii lor pe internet este cu adevarat interactiv, indiferent de ceea ce fac. Agentiile sunt interesate de orice forma de PR si premii ce le valideaza munca, in fata clientului sau pe piata in general, pentru ca jobul lor este sa se vanda ca "cei mai si cei mai", indiferent de rezultate sau de calitatea muncii lor.

Daca intrebi clientii, o sa iti spuna ca interactiv e ce le vinde agentia sau ce ii invata PR-ul. Know-how-ul lor de internet este limitat si nu au un sistem de referinta valid si probat pe piata. Exista doar presiunile interne sau externe de a face online, prin urmare cel mai simplu si mai "safe" este sa se bazeze pe agentia de brand in cele mai multe cazuri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Campanii

Oameni

Sectiune



Related