Un studiu comparativ dintre mai multe piete si o totalul vanzarilor dintr-o singura piata pe o categorie de produs; folosit pentru evalua potentialul unei piete pentru o categorie sau un brand. Poate contribui la stabilirea unor caracteristici regionale in campania de media.
Category Development Index. A comparative market-by-market measure of a market's total sales of all brands of a single product category, used to evaluate the sales potential of a market for a product category or a brand. Can contribute towards determining regionality for media campaigns (see BDI).





![[Veterani in publicitate] Andreea Golban: Îmi amintesc cât de greu mi-a fost să învăț meserie de capul meu. Nu tu școală de advertising, nu tu mentori, nu tu know-how](https://media.iqads.ro/2021/06/andreea-golban-group-creative-director-cover-410.jpg)
![[Juratii FIBRA #2] Howard Finkelstein (Wieden + Kennedy New York): Festivalurile sunt grozave, dar nimic nu se compara cu recunoasterea unor oameni carora nu le pasa catusi de putin de publicitate](https://media.iqads.ro/2017/10/img-5126-cover-410.jpg)
![[Juratii FIBRA #2] Casey Rand (Droga5): Sper ca vom pleca cu totii mai inspirati, urniti sa facem ad-uri mai bune. Asta e sensul festivalurilor de creatie](https://media.iqads.ro/2017/09/caseyrand-headshot-cover-410.jpg)


![[Definitia ghost-ului] Serban Alexandrescu (Headvertising): Mai greu injuri azi, cand CDilor li se impune de sus ca sarcina de serviciu indeplinirea "planului la premii"](https://media.iqads.ro/2014/05/poza-je-aniversare-16-cover-410.jpg)











