[Veterani in publicitate] Andreea Golban: Îmi amintesc cât de greu mi-a fost să învăț meserie de capul meu. Nu tu școală de advertising, nu tu mentori, nu tu know-how

[Veterani in publicitate] Andreea Golban: Îmi amintesc cât de greu mi-a fost să învăț meserie de capul meu. Nu tu școală de advertising, nu tu mentori, nu tu know-how

Era frumos atunci în publicitate: bugete mari, cu banii la pungă, termeni noi de advertising născociți zilnic, englezisme marketinguite, insight-uri și idei în orb. Andreea Golban, absolventă de filologie, a învățat singură. A început în 2001, la o agenție de publicitate industrială în Ploiești și a continuat la București, în departamentul de marketing al redacției Ziua, și apoi au urmat tot felul de aventuri în mai multe agenții, iar în prezent este Group Creative Director VMLY&R COMMERCE.

Atunci, industria era o adolescentă rebelă, fugită de-acasă cu toți banii părinților. Rolul ei: să ajungă cineva, peste noapte. Azi, e tot o adolescentă, dar plecată la școlit pe-afară, cu banii câștigați din bursă. Rolul ei azi: să se remarce cu note mari și proactive, spune Andreea

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related