Pre-testarea unui print, de obicei prin inserarea lui intr-un portofoliu de mai multe printuri alese la intamplare, inglobate intr-un format de revista, si prin rugarea respondentilor sa-si aminteasca anumite exemplare; sau post-testarea unui print, de obicei prin rugarea respondentilor sa se uite printr-o revista, iar apoi sa comenteze exemplarele pe care si le amintesc.
The pre-testing of advertising copy for print advertisements, usually by giving respondents a portfolio of dummy advertisements in a magazine format and asking them to recall copy points; or the post-testing of advertising copy, usually by asking respondents to look through an actual magazine and then comment on advertisements they remember



![[SoMe Update] Carla Lăpușan: Brandurile au intrat într-un proces de umanizare. Social Media nu mai e doar o portavoce, ci un mediu cu și despre conversații, conexiuni și comunitate](https://media.iqads.ro/2023/10/dsc07450-cover-410.jpg)








![[IQads Kadett] Dan Brasoveanu despre online marketing, de la PPC la analytics](https://media.iqads.ro/2013/01/photo-large-24946-cover-410.jpg)
![[Face2face] MB Dragan - probabil cea mai inovativa dintre agentiile interactive](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)









