Mesaj transmis de o culoare, ce poarta diferite semnificatii (mesajul nu este universal, ci difera de la o cultura la alta, putand fi pozitiv sau negativ). Perceptia vizuala a culorilor este imediata, iar puterea de evocare a marcii fundamentala (constituie un activ important al firmei). V. culoare.


![[Design & Strălucire] Andreia Popescu: Colecționarul de bijuterie contemporană este conștient că aceasta este un instrument de comunicare vizuală, de educație emoțională și, de ce nu, de relaționare socială](https://media.iqads.ro/2023/03/fotojet-2023-03-13t154313-963-cover-410.jpg)


![[Creative Business] Mândra Chic, un proiect care traduce în limbaj contemporan limbajul magic cu simboluri, pe care îl foloseau strămoșii noștri](https://media.iqads.ro/2021/07/pjimage8-cover-410.jpg)


![[Bunele maniere online] Anca Macoviciuc: Foloseste-ti creierul. Nu folosi lenea ca scuza pentru mesajele pe care le trimiti](https://media.iqads.ro/2017/01/anca-maco-foto-by-cristian-sutu-cover-410.jpg)











