[Design & Strălucire] Andreia Popescu: Colecționarul de bijuterie contemporană este conștient că aceasta este un instrument de comunicare vizuală, de educație emoțională și, de ce nu, de relaționare socială

[Design & Strălucire] Andreia Popescu: Colecționarul de bijuterie contemporană este conștient că aceasta este un instrument de comunicare vizuală, de educație emoțională și, de ce nu, de relaționare socială

A început cu design de haine și accesorii, însă după trei ani în domeniu, Andreia Popescu a simțit că își poate exprima mai bine emoțiile și trăirile prin creația de bijuterie. Era începutul anilor 2000, când bijuteria contemporană de autor nu își câștigase încă un loc bine definit în România, dar asta nu a împiedicat-o să creadă în arta sa. Și să stăruiască în creația de bijuterie.

În 2013, a ieșit prima dată ca artist independent în afara țări, la Milano, iar zilele acestea îi găsim bijuteriile la Assamblage Jewelry Gallery.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related