Actiune de promovare comerciala constand in sustinerea unei campanii promotionale de catre o celebritate (un actor popular, o vedeta internationala de cinema, un sportiv cunoscut), in scopul credibilizarii marcii. Exemplu: Lux - sapunul starurilor, American Express - cardul oamenilor de afaceri. Pot aparea situatii in care faima vedetei determina "canibalizarea" produsului (doar o mica parte a audientei memorizeaza numele produsului) sau de neconcordanta intre acestea.
















![[REC și la podcast] Alexandra Nistor: Urmărim să aflăm mai multe despre profesorii noștri și despre oamenii cu care poate ne vom întâlni în domeniu. Un fel de bonding](https://media.iqads.ro/2024/04/purple-main-cover-410.jpg)
![[Marcom 2024] Alina Tudose: Suntem atenți la oameni și la poveștile lor, trăim în prezent și evităm să ne izolăm în bulele noastre](https://media.iqads.ro/2024/03/alina-tudose-poze-2-cover-410.jpg)
![[Case Study] Strategia de marketing a Bonduelle vizează inovația de produs, mediul online și parteneriatele cu influencerii](https://media.iqads.ro/2024/02/cover9-cover-410.jpg)











![[Influencer Update] Elena-Valentina Filip: Rolul influencerilor a căpătat o altă putere, are o altă dinamică și domeniul acesta poate fi un excelent tool de marketing dacă influencerii sunt puși în contextul corect](https://media.iqads.ro/2023/05/elena-filip-cover-410.jpg)









