Eugen Suman: Aș zice că mă încadrez la școala imaginară de publicitate care încă mai crede în om și nu-l subestimează

Eugen Suman: Aș zice că mă încadrez la școala imaginară de publicitate care încă mai crede în om și nu-l subestimează

După 17 ani în agenții de mărimi și personalități variate, din România sau din afară, Eugen Suman a pornit The Sparrow. Nu este o agenție în sensul clasic, pentru că nu e genul de business pe care îl dorește, ci un butic de creație unde are libertatea de a face mai multă execuție și mai puțină politică, și care îi aduce mai mult timp liber pentru familie, prieteni și comunitate.

"Modelul actual nu mai e viabil. Cu ce va fi înlocuit, vom vedea. Eu sper să fie un act de distrugere creativă, iar pe ruinele lumii vechi să fie loc de boutique-uri de creație, cum e cel pe care-l construiesc. Și să fie loc de parteneriate reale, nu relații de subordonare", spune Eugen. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related