Materiale din 2013/03/15
[Optimizarea mobisite-urilor] Adrian Pavelescu (Outbox): Prefer sa am informatiile aerisite, clare, usor de accesat decat sa ingramadesc totul in primul ecran
[Client Service] Catalin Albu (Publicis): Doar din newsletterele AdAge nu vei deveni un account mai bun. Unul mai "conectat" da, dar nu unul mai bun





![[Design freelancers] Alina Filipoiu: Accepta sugestiile clientilor in termenii tai. Foarte rar iese perfect din prima, iar cateodata trebuie sa te conformezi cerintelor](https://media.iqads.ro/2013/03/photo-large-25339-cover-410.jpg)

![[Studiu de caz] Shakespeare School, revigorata de Storience](https://media.iqads.ro/2013/03/photo-large-25337-cover-410.jpg)


![[Client Service] Ina Simion (CohnandJansen JWT): Munca de CS devine din ce in ce mai respectata, recunoastem ca un om bun in pozitia lui aduce beneficii intregii echipe, chiar daca nu este om de creatie](https://media.iqads.ro/2013/03/photo-large-25334-cover-410.jpg)









