Materiale din 2022/09/27
De Ziua Internațională a Turismului, Up România vrea să-i convingă pe turiști că „România chiar e frumoasă” și e cea mai bună destinație de vacanță
O altă hartă a României. Aceea a gustului bun, a locurilor mai puțin știute și a rețetelor redescoperite alături de PENNY
„KOMOREBI. Lumina care se filtrează printre copaci”, spectacol performativ despre locurile nepătrunse unde se ascund fricile bărbaților
Young Drummers Competition este câștigat de Mario Francisco, Senior Art Director la MullenLowe România
[Off-Center] Luca Zamoc: In my field everything is outdoor. Being outdoors it means you are overexposed. Overexposed to people, to reaction, to weather, to pollution, to any kind of obstacles
[Off-Center] Luca Zamoc: În domeniul meu, totul se află în aer liber, afară. Dacă ești afară, ești supraexpus. Supraexpus la oameni, la reacții, la vreme, la poluare, la orice fel de obstacol
InfluenceMe 2022. Studiul Starcom România care analizează impactul generat de campaniile de influencer marketing în rândul consumatorilor
Gabriela Mateescu: Atelierele de creație din România sunt puține, scumpe și în imobile instabile fizic sau juridic
Studiu OPPO: Aproape jumătate dintre români urmăresc sport, meciuri și competiții pe smartphone, iar 6 din 10 români se uită la fotbal pe telefon








![[E-players] Andrei Chirilă, FashionDays.ro: In ultimii doi ani ne-am construit comunicarea pornind de la diverse probleme din societatea noastra. In urmatoarele luni, ne vom concentra mai mult pe elementele functionale ale experientei de shopping](https://media.iqads.ro/2022/09/uan-3383-cover-410.jpg)









