O altă hartă a României. Aceea a gustului bun, a locurilor mai puțin știute și a rețetelor redescoperite alături de PENNY

O altă hartă a României. Aceea a gustului bun, a locurilor mai puțin știute și a rețetelor redescoperite alături de PENNY

Când totul în jur pare prea mult, ne întoarcem la lucrurile simple. La simțurile pe care ne putem baza. La gusturi vechi, redescoperite, și locuri care să ne încânte. Cu toții avem o hartă nouă a României care ne place. Cum ar fi ca, împărtășind-o, să devină realitate?
Prin campania Memoria Gustului de vară cu chef Alex Petricean, PENNY a vrut să ne inspire să privim altfel România și să o redescoperim prin ochii celorlalți, prin gusturile , aromele și peisajele ei mai puțin cunoscute. A rezultat un ghid de călătorie video cu totul special, în care se împletesc povești, legende și rețete speciale.

 

O călătorie specială 

Sunt multe locuri frumoase în România pe care le cunoaștem prea puțin. Și merită să le vedem, să vorbim despre ele, să le spunem și celorlalți. Să facem împreună o hartă nouă, cu locuri spectaculoase și arome de poveste. De la această idee a plecat PENNY în campania Memoria Gustului de vară cu chef Alex Petricean. O călătorie prin România, transformată într-o miniserie de 8 episoade, care poate fi văzută pe VOYO si pe YouTube.

În fiecare episod, chef Alex Petricean, ambasadorul brandului Hanul Boieresc, descoperă locuri noi și gătește în mijlocul naturii, alături de invitații lui, rețete inspirate de acele locuri. 

Răspunsul oamenilor a fost pe măsură. Au propus locuri care i-au încântat sau de care sunt mândri și au fost curioși să descopere călătoria gustului propusă de ceilalți. Proiectul video are, până acum, peste 1,4 milioane de vizualizări pe YouTube, 49.554 de vizualizări pe VOYO (46,374 de useri unici), un Facebook Reach de 1.808.900 și Instagram Reach - 3.636.362.

Locurile au fost propuse de peste 2.000 de participanți ai unui concurs organizat de PENNY, pe site-ul Hanul Boieresc.
Selecția câstigătorilor a fost făcută de o comisie de jurați, care a ales cele mai impresionante locații propuse.

 

De la povestea vinului la chec de camping în Zărnești

Cu ajutorul unor ghizi și antropologi, fiecare loc este redescoperit prin obiective turistice, legende, curiozități, rețete vechi și noi, tradiții, amintiri, formându-se astfel o hartă nouă a României.

Invitații fiecărei ediții cunoșteau foarte bine locul ales și secretele lui. Alături de Alex Petricean, ei au făcut cunoscută povestea acestor colțuri ascunse din România și au gătit împreună rețete inspirate de fiecare destinație.

 

Playlist-ul "Memoria Gustului de vara cu chef Alex Petricean"

 

Călătoria Memoria Gustului trece pe Dealul Mare și spune povestea vinului, descoperă Valea Doftanei, ajunge într-un loc plin de istorie și legende din județul Hunedoara. Pe itinerariul lui Alex Petricean s-au aflat și “micul canion al Romaniei”, Castelul Sturdza sau Platoul Meledic.

Rețetele inspirate de fiecare dintre aceste locuri au propria poveste. De la chec de camping cu cardamon în Zărnești la aripioare de pui în sos de saramură. 

Rețetele au fost realizate cu ingrediente Hanul Boieresc, una dintre cele mai importante mărci proprii PENNY. Toate produsele Hanul Boieresc sunt 100% fabricate în România.

Prin imagine, culoare, gust și poveste, PENNY vrea să îi inspiră pe români să privească altfel România, să îi descopere frumusețile mai puțin știute și să se bucure de aromele ei, prin rețete noi și vechi, care pot fi gătite acasă, dar și în în mijlocul naturii.

Material realizat cu sprijinul PENNY.

Credits:

PENNY
Lucian Pavel - Strategic Marketing Manager
Adriana Savu - Marketing Team Leader
Mihaela Baciu - Marketing Specialist

MSL The Practice
Alina Jijău – Head of Consumer Department
Irina Duminecă – Communication Manager
Bianca Sorescu – PR Executive

Starcom
Antonina Abusereya - Digital Client Manager
Elena Rădulescu – Senior Media Planner

Mainstage
Dragoș Porumb - Head of Digital
Eduard Tomeci - Head Of Social Media
Andra Apreotesei - Social Media Manager
Laur Răboj - Co Creative Director
Ruxandra Gorun - Copywriter
Gabriela Alexandrescu - Client Service Director & Head Of New Business
Cristina Icnoțiu - Senior Digital Art Director

Diud
Anca Gheorghe - General Producer
Claudia Asanache - Executive Producer
Ioana Pîrvu – Production Manager
Andreea Călina - Post-production Manager
Andrei Gheorghe x Ionuț Negrilă - Director
Silviu Crăciun - DOP
Paul Vlăsceanu x Alexandru Yatesey - Editing

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related