IQadsFm II – invazia continua

Am revenit. Cu o frecventa de doua saptamani, asa cum v-am amenintat anterior. IQadsFm editia a doua va propune un cocktail de interviuri, pareri avizate si de consumator, va scoate din monotonie. L-am convocat la vorbitor pe Serban Alexandrescu, Directorul de Creatie al Headvertising, Dani Macarie va spune cum sa ramaneti fresh in publicitate, iar sarbatoritul perioadei, Felix Tataru, face o pauza din viața agitată de zi cu zi, pentru a ne împartăși mai multe despre omul din afara publicitatii. Am declarat campania emisiunii „Cuscrii” pentru Altex si l-am invitat pe Mihnea Gheorghiu, copywriter-ul spotului, sa ne spuna mai multe despre concept si idee creativa. Nu ati scapat nici pe cate. De data aceasta spotul radio „Nicoleta” pentru FHM este analizat de Alex Țarog, BTL Senior Account Manager TBWA Merlin. V-ati intrebat vreodata ce cred oamenii din target despre campaniile la o anumita categorie de produse? Cafeaua este un domeniu destul de activ din punct de vedere publicitar. Claudiu Mirica, vedeta „angajata” azi, si doi tineri la vox pop ne spun parerea lor de consumatori.

Incheiem degajat cu o noua portie de eveniment în cadrul rubricii „Frame”: lansarea noului ambalaj Tymbark.

Identitate audio: Studio 88 ( www.studio88.ro )

Voice Over: Cristi Stanciu



Branduri



Branded


Related podcasts