
Articole care fac referire la Altex


O nouă destinație pentru expoziția de artă digilată_ ready media network(RMN)_ generată de Inteligența Artificială

Alexandru Andrei, de la pasiunea pentru entertainment la celebrity endorsement Cat Music & TRU (The Real You)

Artă digitală creată cu ajutorul AI, expusă neconvențional în magazinele Altex și Media Galaxy participante

De la Internship la performanță - Cum crește Canopy cei mai buni specialisti de marketing din România

Retailul de top vine pe 4 mai la Marriott: European Digital Commerce, evenimentul primăverii în comerț

Studiu Cognition: „Românii și plățile cu cardul” - Cine sunt și ce obiceiuri de consum au utilizatorii din România

Fieldstar a câștigat aurul la POPAI AWARDS, cea mai importantă competiție europeană dedicată excelenței în Retail

Ioana Grigore: Antreprenorii romani au invatat sa ceara ajutor, sa externalizeze o parte din munca lor, sa se sfatuiasca cu altii trecuti prin situatii similare

Lavinia Iancu: Nu mai e loc de „maculatură”, oamenii vor să vadă comunicarea unor fapte, nu niște contexte de comunicare impus artificial de corporații

Cei mai creativi dintre creativii români. Ediția specială TOP ADC*RO // HALF YEAR 2022 și-a anunțat câștigătorii

Cargus lansează o nouă soluție de livrare pentru clienții individuali: simplă, flexibilă, indiferent de distanță

Altex revine la comunicarea carismatica prin care s-a consacrat, în noua campanie corporate semnată DDB România
![[Veterani in publicitate] Claudiu Dobrita: A trecut perioada de miere, de pionierat, de haiducie, s-a mai dus din nebunie, din vraja si vrajeala. A devenit o treaba mai serioasa](https://media.iqads.ro/2021/10/pjimage4-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Claudiu Dobrita: A trecut perioada de miere, de pionierat, de haiducie, s-a mai dus din nebunie, din vraja si vrajeala. A devenit o treaba mai serioasa
![[Veterani in publicitate] Andreea Nemens: Ne-a luat vreo 8, 9 ani si o criza si o maturizare a pietei sa realizam ca nu mai eram nici artisti, nici creatori si ca lumea in care traiam se schimba odata cu noi](https://media.iqads.ro/2021/09/dos1-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Andreea Nemens: Ne-a luat vreo 8, 9 ani si o criza si o maturizare a pietei sa realizam ca nu mai eram nici artisti, nici creatori si ca lumea in care traiam se schimba odata cu noi

Dezvoltatorul Portico Investments România a vândut șase clădiri din portofoliu în două tranzacții consiliate de Colliers
![[Regizor in 30 sec] Sarra Tsorakidis: Cred că la noi nu există curajul necesar pentru a face reclame la nivel de artă](https://media.iqads.ro/2021/02/3-1-cover-410.jpg)
[Regizor in 30 sec] Sarra Tsorakidis: Cred că la noi nu există curajul necesar pentru a face reclame la nivel de artă
![[Ad Music] Cristiana Petre: Pune Billie Eilish sau un Kanye pe orice și lumea se va uita. Dar asta nu înseamnă că tot ce e comercial se va pupa cu brandul tău](https://media.iqads.ro/2020/11/cristiana-petre-saatchi-saatchi-the-geeks-cover-410.jpg)
[Ad Music] Cristiana Petre: Pune Billie Eilish sau un Kanye pe orice și lumea se va uita. Dar asta nu înseamnă că tot ce e comercial se va pupa cu brandul tău

„Colorful.hr Annual Meetup”, seminarii ce vor aborda cele mai importante subiecte cu impact în salarizare și modificările legislative recente, ajunge în 6 orașe din România
![[Inceputuri #denepretuit] Malina Soare (FF Group Romania), prin 20 de ani de expeditii in marketingul local, cu opriri in 6 piete](https://media.iqads.ro/2019/05/elmec-poza-cover-410.jpg)
[Inceputuri #denepretuit] Malina Soare (FF Group Romania), prin 20 de ani de expeditii in marketingul local, cu opriri in 6 piete

Cele mai importante premii în comerțul electronic românesc au fost decernate la Gala Premiilor eCommerce, ediția a XIII-a
