
Articole care fac referire la Senior Account

![[Case Study] You ask, Vichy Answers – Campanie globală adaptată de Line Agency pentru publicul din România](https://media.iqads.ro/2021/03/microsoftteams-image-cover-410.jpg)
[Case Study] You ask, Vichy Answers – Campanie globală adaptată de Line Agency pentru publicul din România
![[Case Study] Făcut cu pasiune, făcut cu mâna ta – o campanie națională marca Line Agency pentru creșterea notorietății brandului Voila](https://media.iqads.ro/2021/02/kv-finale-kv-pentru-articol-clean-cover-410.jpg)
[Case Study] Făcut cu pasiune, făcut cu mâna ta – o campanie națională marca Line Agency pentru creșterea notorietății brandului Voila
![[U-Talks] Cătălin Cîrstea (Ursus Cooler): “Vara aceasta, Cooler a răsplătit chill-ul cu mai mult chill”](https://media.iqads.ro/2019/10/catalin-cirstea-brand-manager-ursus-cooler-cover-410.jpg)
[U-Talks] Cătălin Cîrstea (Ursus Cooler): “Vara aceasta, Cooler a răsplătit chill-ul cu mai mult chill”
![[Cook-off publicitar] Somonul e bun și tratat cu indiferență, dar cei de la pastel au de gând să-l răsfețe adecvat](https://media.iqads.ro/2018/10/umami-21-cover-410.jpg)
[Cook-off publicitar] Somonul e bun și tratat cu indiferență, dar cei de la pastel au de gând să-l răsfețe adecvat

Chill total cu noul URSUS COOLER Red Orange. Primul mix de bere și limonadă cu suc de portocale roșii, fără alcool, din România

Infinit Solutions Agency a câștigat contul Suzuki România, auto si moto, și preia integral comunicarea full service a brand-ului pe piața locală

„Nu te lăsa păcălit de laptopul tău vechi”, mesajul transmis generaţiei millennials de noua campanie Media Galaxy, creată de CAP

Stil constant sau ceva nou în fiecare zi? Băneasa Shopping City și Geometry Global prezintă „The Fashion Experiment”

„Ziua nesfârșită a lui Giraf”, proiectul online dezvoltat de ZIZIN și MullenLowe, a obținut 3 premii importante în cadrul festivalurilor naţionale de creativitate

Studiu de caz WOPA: BTL + REAL ESTATE = LOVE sau despre cum am lansat primul pop-up store pentru Lidl

Tu ce-ai face „din dragoste pentru teatru”? 9 ilustratori români ne invită să redescoperim cel mai vechi mijloc de promovare a spectacolelor

Folclorul românesc din nou la modă, aici și în afară. Peste 2000 de copii din România, Moldova și Ucraina au reconstruit costumele populare românești din cărămizi LEGO®
![[Cu marcom-ul in bucate] URSUS gateste in formula Dish-ruptive la Cupa Marketerilor la Gatit by Lidl](https://media.iqads.ro/2017/05/dishruptive-team-cover-410.jpg)
[Cu marcom-ul in bucate] URSUS gateste in formula Dish-ruptive la Cupa Marketerilor la Gatit by Lidl
