Personaje reale vs. personaje animate in lumea Coca-Cola

Sue Anderson (Creative Director, Wieden+Kennedy, Amsterdam) lucreaza de ani buni pentru Coca-Cola. In aceasta editie de IQadsTv, am urmarit evolutia personajelor din lumea Coca-Cola de la "Fabrica de fericire", (lansata de W+K, Amsterdam, in 2006), pana la prima campanie realizata pe noua platforma, "Open Happiness" (lansata de W+K, Portland, in 2009). "Fabrica de fericire" aducea in prim-plan o gasca de personaje animate trasnite care traiau intr-un automat si se distrau fabricand sticle de Coca-Cola, in care puneau pe langa lichidul magic, si putin din fericirea lor. In spoturile "Open Happiness" ("Crave", "Library", "Avatar", " Heist", "Two guys", "Swelter stopper", "Portal") personajele reale le iau locul celor animate, iar distractia generala din Fabrica de fericire e inlocuita cu emotii mai profunde. Sue face diferenta dintre ce e doar amuzant si ce e relevant pentru produs cand spotul e animat. Se refera si la campania Coca-Cola Zero - "Tongues and eyeballs" si povesteste cat de greu e sa te asociezi cu un film ca "James Bond - Quantum of Solace", fara sa uiti sa promovezi si produsul. Un alt subiect abordat este cat de interactiva a fost declinarea online pentru "Fabrica de fericire" si in ce masura se poate compara cu gradul de interactivitate al aplicatiei pentru iPhone Coca-Cola - "Spin the Bottle".

Echipa IQadsTv:
Invitata:
Sue Anderson (Creative Director, Wieden+Kennedy, Amsterdam)

Grafica: Andrei Nica (www.sendal.ro)
Muzica:
Studio 88 ( www.studio88.ro )

Producator: IQads





Branded


Related podcasts