AdCouture - Editia 40

Rubrica "Hot Spot" a editiei AdCouture cu numarul 40 a reunit cativa vorbitori din cadrul conferintei "Promotiile acum. Ce functioneaza si ce nu?", prima din SMARK KnowHow Series. Astfel, Sorin Totora (Trade Marketing Manager Bayer) a punctat faptul ca desi se urmeaza retete binecunoscute in ceea ce priveste promotiile, rezultatele nu mai sunt aceleasi. Plannerii de la Wieden+Kennedy - Graeme Douglas si Paul Colman - au punctat faptul ca promotiile creeaza depdendenta si ca risca sa distruga brandul, dar au subliniat si faptul ca au devenit un fenomen la moda in randul consumatorilor. Iar John Griffiths (Founder, Planning Above and Beyond) a facut distinctia dintre promotiile care mizeaza pe impulsivitatea consumatorului sau pe implicarea acestuia pe termen lung.

"Insider"-ul acestei editii a fost Eduard Croitoru (Head of Dacia Advertising Department), invitat cu ocazia aniversarii a 10 ani de cand Dacia a fost preluata de Renault. El a vorbit despre abordarea diferita din era dinainte de Renault, despre reconstructia de brand si lupta cu prejudecatile consumatorilor si despre proiecte noi care sa marcheze greutatea Dacia ca jucator in industria auto.
Echipa AdCouture
Invitati:
Sorin Totora (Trade Marketing Manager, Bayer)
Paul Colman (Senior Planner, Wieden+Kennedy Londra)
Graeme Douglas (Senior Planner, Wieden+Kennedy Londra)
John Griffiths (Founder Planning Above and Beyond)
Eduard Croitoru (Head of Dacia Advertising Department)

Moderator: Serban Ciusca

Montaj & postprocesare:
The Money Channel
Redactor: Mirabela Manea, Alina Galeriu


Companii



Branded


Related podcasts