Articole care fac referire la Ana Iorga
Neuroștiința în serviciul brandului: Buyer Brain a dezvoltat UXGeeX, laboratorul de user experience unde știința întâlnește programarea și UX design-ul
Ana Iorga, de la medicina la neuromarketing: Am inceput in subsolul casei. Aveam 25 de ani, eram sofer, secretara, faceam new business
Prima conferință publică de neuromarketing din Transilvania susținută de Ana Iorga, a avut peste 100 de participanți la Cluj
Ana Iorga, Buyer Brain:”Cercetarea de neuromarketing permite sondarea reacțiilor emoționale și subconștiente ale consumatorilor”
Ana Iorga, fondator Buyer Brain: ”Instrumentele din neuromarketing permit creșterea ROI și a vânzărilor”
Violeta-Loredana Pascal, business coach şi mentor, vorbește despre noul mod de a lansa și conduce o afacere la ”Zile Creative”
Anil V. Pillai, expert in neuromarketing: “Cheia unui public loial este conectarea emotionala a consumatorului cu brandul”
Marketerii intră în mintea consumatorului la primul masterclass în neuromarketing și customer experience din România























